בידורמבזקים

רחלי רוטנר שוב נגד ינון מגל, "יש סיפורים של אחרות, שחפנת ומיששת"

ינון מגל, חבר הכנסת לשעבר מטעם מפלגת הבית היהודי הצליח לעורר את זעמה של העיתונאית רחלי רוטנר לאחר שהתראיין לעיתון דתי "שביעי" ואמר על רוטנר כשנשאל עליה כי הוא בז לה. "ההחלטה הראשונה שלי כעורך ראשי הייתה להכניס אותה לאולפן ולתת לה תוכנית. בז לה".

רוטנר פרסמה היום בתגובה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה בו כתבה, "תראה ינון, אני יודעת שאתה מנסה לבנות את עצמך עכשיו מחדש בתקשורת, ולשכתב את הנרטיב מ"טעיתי, מכה על חטא" ל"בעצם לא עשיתי כלום העלילו עליי", אבל לא הייתי ממליצה לך לנסות להכפיש אותי בדרך לשם."

רוטר הוסיפה, "כשהפרשה התפוצצה, הקפדתי מאוד לספר רק את הסיפור שלי, כי האמנתי שזה לא מקומי לחשוף סיפורים של אחרות" מספרת רוטנר "אז חטפתי את כל האש רק על הסיפור האישי שלי, אבל יש סיפורים של אחרות, שחפנת ומיששת והצעת להן הצעות מגונות, ולא רק במסיבות תחת השפעת אלכוהול אלא גם בסתם ימים של חול. אתה צריך להיות מאושר שלא סיפרתי כלום ושהתעקשתי לשאת את המטען כולו על עצמי, עם כל החרא שאני אוכלת לבד עד היום אישית ומקצועית, אז אם דחוף לך להתנקות לא זו הדרך, להקטין אותי, כאילו בזכותך אני בתקשורת, כאילו אתה זה שנתת לי הזדמנות או במה. עשיתי כתבות ותכניות וידיאו הרבה לפני שאתה הגעת לוואלה, הדבר החדש היחיד שקרה כשהגעת היה שבנינו אולפן ועברנו לצלם בפנים. תתרכז יותר בהחלטה האחרונה שהייתה לך כעורך וואלה, שזה להגיד את השיט הכנראה-קבוע שלך לבחורה שלא פוחדת מכלום. בזה לך. בהצלחה ברדיו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור, בנובמבר 2015 כתבה רוטר בדף הפייסבוק שלה כי במסיבה לרגל סיום תפקידו כעורך אתר "וואלה!" בזמן שעבדה תחתיו, התוודה בפניה ינון מגל במילים בוטות על משיכתו המינית כלפיה. בעקבות התלונות שפורסמו לאחר מכן על ידי נשים נוספות כנגד מגל החליט להתפטר מכהונתו כחבר כנסת. בפברואר 2016 סגרה פרקליטות מחוז ת"א את התיק נגדו.

צילום מסך מתוך הראיון בעיתון "שביעי"

3 תגובות

  1. רחלי כולנו איתך
    הטיפוס הניבזה הזה גס הרוח חושב שהוא נפוליאון דה לשמאטה אפס מאופס שבז לכל אחד נשים וגברים כאחד
    אינני מצליחה להבין את ענת דוידוב שמסוגלת לשבת יחד איתו באולפן 103 ולראות את פרצופו הדוחה!
    כל המדינה יודעת ומספרת על מעלליו והטרדותיו ו 103 עוד נותנים במה לאשפת הג'ורה הזו לדבר
    בושה וחרפה!

  2. רוטנר למה חיכית?????וזה מה שמשגע אותי לכול העיתונאיות למה חיכתם????? איזה כוח עצום יש לכן הידיים ולא עשיתם כלום ?

  3. יש כאן מקרה שעיתונאית סוחטת ח"כ לשעבר.
    שתיקה = שתיקה ועולם כמנהגו נוהג.

Back to top button