צרכנות

מבלי להשתגע – הפקת חתונה בגן אירועים מומלץ במרכז

אוטוטו מתחתנים וכמובן שההתרגשות שלכם בשיאה, אין פלא. זהו אחד האירועים המהותיים והמשמעותיים שבני זוג עושים במהלך חייהם. אז כמובן שלקראת אירוע שכזה האמוציות בשיאן, ויש רצון גדול מאוד להפוך את האירוע הזה, בין שזה בבוקר או בין שהוא בערב, לדבר הבלתי נשכח עבורכם וגם עבור האורחים שלכם. הביקוש הגדול של זוגות שמתחתנים הוא בדרך כלל לסגור תאריך עם אולם אירועים מומלץ במרכז.

אין ספק שיש יתרונות רבים המתלווים לבחירת גן אירועים במרכז :

  • קִרבה וגישה נוחה לרוב האורחים, שבדרך כלל מגיעים מכל מקום בארץ, כשהמרכז והשרון הוא מקום אידיאלי מבחינת מרחק הנסיעה לכולם.
  • גן אירועים לחתונה שנמצא במרכז ובשרון בסביבה שנחשבת לרוויה באולמות, יציע בדרך כלל למתחתנים הצעות תוכן חדשניות, איכותיות ויהיה ברשותו מאגר גדול של ספקים שעובדים עם המקום, כמו; צלמים, שירותי קייטרינג, מפיקי אירוע, זרים ועוד. כך שאפשר להגשים כל חלום שחלמתם, שיהיה באירוע שלכם.

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

להפעיל שיקול דעת – לבנות תקציב עבור גן אירועים לחתונה

קיבלתם אין-ספור המלצות ואספתם אינפורמציה על אולם אירועים מומלץ במרכז – נהדר! אחר כך עברתם את שלב ההתלבטות ובחרתם גן אירועים לחתונה, וגם סגרתם תאריך לאירוע. הנה התקדמתם עוד צעד לקראת היום המרגש.

כשהיעד מסומן ביומן ההתרגשות מוכפלת פי כמה וכמה, והרגשת האופוריה משתלטת. רוצים מזה וגם מזה, העיקר שיהיה הכי טוב, הכי מושקע… אבל אז גם מגלים שהאירוע יהיה גם הכי יקר שרק אפשר.

נכון, תגידו 'זאת חתונה, לא עוד סתם אירוע'. ואכן מדובר באירוע יחיד ומיוחד, אבל אסור שהוא יותיר בכם טעם מר, כשתגלו שהערב נגמר והכיס שלכם חוסל.

אז איך בונים תקציב נכון להגשמת כל החלומות שלכם לאירוע?

ראשית בודקים מה צפי הסכום שתקבלו כמתנות מהמוזמנים. עוברים אחד אחד ורושמים בצד הערכה כלשהי. אפשר לבקש עזרה מאחד מבני המשפחה שלכם לתת חוות דעת נוספת שתסייע לכם להגיע לסכום ראלי.

חלקכם אולי חסך מעט כסף בצד, וזה הזמן להגדיר מהו הסכום שאתם מקציבים לאירוע. מעבר לזה נסו לבדוק עם ההורים, אולי יש בכוונתם לעזור לכם ביום הגדול.

כשיש בידכם את הנתון של ההכנסות, תוכלו לקבל החלטות נוספות. יש כאלה שיאמרו שלא משנה להם כמה יעלה האירוע, העיקר שהערב הזה יהיה בלתי נשכח. אם גם אתם חושבים בדרך הזו, נהדר, ולכו על זה. העניין פה הוא להיות מודעים לכך מראש, ולהיות מוכנים לכך לאחר שאתם נדרשים לכסות את התשלומים לספקי התוכן לאירוע.

אם החלטתם שאתם רוצים להישאר בסביבת התקציב הצפוי ממתנות האורחים וקרובי המשפחה, התנהלו מול הזמנת הספקים שלכם בהתאם. ראשית צרו לעצמכם רשימת תיעדוף של התכנים לאירוע. למשל, יש שיחליטו שעל איכות הצילומים הם אינם מוכנים להתפשר, ולכן התקציב לצלם יהיה בהתאם. יש שיבנו את רשימת העדיפויות שלהם, ואז יגלו שאולי עדיף להם לוותר על סידור הבלונים שחשבו להזמין, ולהכניס במקומו סידורי פרחים מעשה ידיהם.

בכל מקרה, הדבר החשוב ביותר הוא לא לגשת לאירוע החתונה בחוסר ידיעה מוחלט, אלא להסתכל על יום האירוע כהפקה זוגית. כלומר, מצד אחד ההפקה אמורה לתת מענה לחלומות שלכם, אך מצד שני צריכה להיות נכונה לתקציב שלכם וליכולת שלכם לכסות חריגות של הוצאות על דברים שחשוב לכם שיהיו באירוע.

רוצים לשמוע עוד? מוזמנים לפנות אלינו:

אמדו – גן אירועים בשרון ובמרכז

 

Back to top button