צרכנות

בניית אתרים ושלושת הצעדים החשובים ביותר

היום כבר אין צורך להציג או להסביר עד כמה אתר אינטרנט מקצועי, איכותי ומרשים, הוא אתר שמצליח לייצר לא מעט עבודה עבור העסק שעומד מאחוריו. מצד שני, כדי להגיע אל הנקודה שבה האתר באמת עובד בשבילכם, יש כמה נושאים שחשוב מאוד להתמקד בהם, מתהליכי תכנון ובניית אתרים, דרך קידום אורגני בגוגל ועד לפרסום בפייסבוק. הנה שלושת הצעדים המרכזיים שלכם.

1 – בניית אתרים באופן מקצועי

אם תערכו חיפוש קצר תגלו שיש פלטפורמות שמאפשרות בניית אתרים באופן עצמאי לחלוטין, וגם חינמי, אבל למרות היתרון הברור שיש לאתרים האלה להציע, לא בטוח שזה בדיוק מה שאתם צריכים ומחפשים. מטרת האתר שלכם היא לייצר תנועה, לספק חוויה טובה לגולשים ולספר את הסיפור שלכם טוב יותר כדי שהלקוחות יגיעו, וגם יביאו חברים. כשאתם עושים את זה לבד עם פלטפורמה חינמית אתם אמנם חוסכים עלויות, אבל האם התוצאה היא בהכרח זו שציפיתם לה?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במילים אחרות, בניית אתרים חייבת להתבצע באופן מקצועי. כשיש לצדכם גורם מנוסה שמכיר את המערכות המתקדמות ביותר, מתכנן עבורכם ממשק ניהול יעיל ועוזר לכם לייצר את התוכן האיכותי באמת, האתר שלכם יזנק מהר יותר כלפי מעלה. ברוב המקרים, חברת בניית אתרים מנוסה גם בקידום האתר שלכם, מה שיספק לכם עוד שפע של כלים בכל הקשור לתכנון קידום אורגני בגוגל או פרסום בפייסבוק.

2 – קידום אורגני בגוגל

בזמן שהאתר החדש נבנה על פי המידות שלכם ובכפוף לדרישות שהגדרתם, חשוב לתכנן גם את השלב הבא – הקידום. אז נכון, קידום ממומן הוא חלק מהעניין וצריך להתחיל לתכנן גם אותו, ולקבוע את התקציב האידאלי עבורו, אבל קידום אורגני בגוגל הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך הזה, והוא חשוב לא פחות. למעשה, הוא חשוב אפילו יותר. אלא שלצורך קידום אורגני בגוגל תצטרכו קצת יותר סבלנות והרבה יותר זמן. זהו תכנון לטווח הארוך, אבל כזה שמספק תוצאות מצוינות. יש לא מעט נעלמים במשוואת הקידום של גוגל, ואתם יכולים להיות בטוחים שגוגל עדיין לא פרסמה מדריך מפורט עם רשימת המאפיינים שיקפיצו את האתר שלכם לעמוד הראשון בתוצאות חיפוש.

מצד שני, כשאתם מלווים בחברה מקצועית המתמחה לא רק בתכנון בניית אתרים אלא גם בקידום אורגני בגוגל, אתם יודעים שיש מי שדואג לכל הפרטים עוד לפני שהאתר שלכם עלה לאוויר. מקדם האתרים שלכם יבצע חקר מילות חיפוש, יבצע התאמות לאתר, יתכנן את התוכן הטוב ביותר, ייצר קישורים על פי כל כללי הספר, ויפעל בכל הכלים שעומדים לרשותו כדי לקדם את האתר ולהגדיל את התנועה.

3 – פרסום בפייסבוק

קידום אורגני בגוגל אורך זמן, ואת התוצאות אתם לא צפויים לראות ביום אחד, וגם לא בשבוע. אז בזמן שאתם עובדים על הקידום האורגני במנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, אל תזניחו את פייסבוק. גם אם יש רחשים מסביב שהרשת החברתית של צוקרברג כבר לא מה שהייתה פעם, האמת היא שקהל היעד שלכם ככל הנראה עדיין שם. הוא משתף פוסטים ומביע את חיבתו אליהם, הוא מייצר תוכן ומקבל מידע. בקיצור, פייסבוק עדיין חזקה מאי פעם, ועם פרסום בפייסבוק תוכלו להגדיל את החשיפה אליכם, אל המותג שלכם ואל האתר. גם כאן רצוי להיעזר בגורם מקצועי שיודע לבצע פילוח מדויק, לנתח את הנתונים, לשפר את הביצועים ולהביא את התוצאות הטובות ביותר לאתר שלכם – ולעסק בכלל.

השילוב המנצח בין שלושת הצעדים

כפי שאתם בוודאי מבינים, שלושת הצעדים הללו צריכים להתבצע במקביל, וכל אחד מהם הוא עולם ומלואו. בניית אתרים דורשת מיומנות, תכנון, דיוק והמון תשומת לב לפרטים הקטנים יותר. קידום אורגני בגוגל הוא נושא שאנחנו חייבים להגדיר מראש, עוד בזמן בניית האתר ובזמן כתיבת התכנים. פרסום בפייסבוק הוא הצלע השלישית והחשובה במשולש הזה, שהרי קמפיין מרשים שפונה לקהל הנכון הוא קמפיין שיעזור לכם להשיג תוצאות.

חברת דרוקסיט, כאחת החברות המובילות בישראל בתחומי בניית וקידום אתרים, תעזור לכם להשיג את כל המטרות שהגדרתם – עם כל הכלים הטובים שעומדים לרשותכם. כך תוכלו לנהל את האתר שלכם עם ממשק יעיל וידידותי, לפקח אחר הביצועים עם כלי ניהול שמספק שקיפות מלאה, ובעיקר לראות את האתר שלכם מטפס מעלה במנועי החיפוש ואת הלידים זורמים אל העסק.

לתכנון האתר החדש ולקידום המותג שלכם – צרו איתנו קשר עוד היום!

 

Back to top button