חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

3 שנות מאסר: "השקה בת 16 לשכרה עד לערפול הכרה וביצע בה עבירות מין"

השופט מינטקביץ מבית המשפט השלום בירושלים גזר היום (חמישי) שלוש שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת בסך 12,000 ש"ח על אברהם מלכה שהורשע בעבירות של ביצוע מעשה מגונה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והעלבת עובד ציבור.

על פי כתב האישום בספטמבר 2017 נסע הנאשם בשעות הערב ברכבת הקלה בירושלים ובמהלך נסיעתו פגש בנערה כבת 16 ושוחח עמה. במהלך השיחה, שיקר לקטינה כי הוא בן 19 והזמין אותה לשתות עמו בירה. המתלוננת הסכימה להתלוות לנאשם, שקנה אלכוהול והשניים הלכו לגן ציבורי סמוך. לאחר שהשקה הנאשם את הקטינה, הכרתה התערפלה ובשלב זה ביצע בה מעשה מגונה. בהמשך, כאשר הגיעו שוטרים לעוצרו הנאשם השתולל, התנגד למעצרו וקילל את השוטרים.

בגזר הדין קבע השופט מינטקביץ כי "על בית המשפט להעביר מסר הרתעתי ברור וחד משמעי, כי גופן של נערות ונשים אינו הפקר, וכי העובדה שנערה שתתה לשכרה אינה הופכת אותה מותרת לכל אדם. פעמים רבות מדי מובאים אל בתי המשפט מקרים בהם יציאה לבילוי תמים הסתיימה בפגיעה מינית קשה בצעירות אשר שתו משקה אחד יותר מדי – ועל בתי המשפט לתרום את חלקם למיגור התופעה בדרך של הצבת "תג מחיר" כבד בצדם של מעשים מעין אלו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד אור גבאי מפרקליטות מחוז ירושלים אומר כי "בית המשפט קבע כי הנאשם השקה את המתלוננת לשכרה, עד לערפול הכרה, על מנת שיוכל לבצע בה את זממו. ובהמשך ביצע בה עבירות מין אשר יש בה גם החפצה והשפלה של המתלוננת, כאילו הייתה כלי חסר חיים שנועד לסיפוק יצריו של הנאשם. גזר הדין מבטא את חומרת העבירות ואת ההכרה בפגיעה הקשה שנגרמה למתלוננת בעקבות מעשיו של הנאשם".

Back to top button