חדשות הארץמבזקים

מתחילת השנה, עלייה של 70% באכיפה נגד עבירת אי שמירה על הימין

במסגרת פעילות האכיפה נגד עבירות בריונות כביש ועבירות מסכנות חיים, אגף התנועה יגביר את האכיפה באופן משמעותי נגד עבירת אי שמירה על הימין, במטרה לאפשר זרימה רציפה ומיטבית של התנועה בכבישים, ולאפשר לנהגים לבצע עקיפות בבטחה בנתיב השמאלי ובתוך כך למנוע מנהגים לבצע עבירות.

כאמור, עם הגברת האכיפה של שוטרי משטרת ישראל, נרשמה עלייה של עשרות אחוזים באכיפה מתחילת השנה, ולמעלה מ-17,000 דוחות נרשמו בגין עבירה זו בשנה הנוכחית לנהגים שביצעו עבירה של אי שמירה על הימין.

משטרת ישראל תמשיך לאכוף בנחישות עבירה זו הנמצאת במתחם עבירות הבריונות וקוראת לנהגים ומדגישה כי, יש לשים לב לשמירה על הימין ובסיום העקיפה בנתיב השמאלי, יש לחזור ולשמור על הנתיב הימני בצורה בטוחה וזהירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד נמסר מטעם המשטרה כי משטרת ישראל ממשיכה להגביר את האכיפה באופן משמעותי נגד עבירת אי שמירה על הימין ומחובתו של נהג בכביש לשמור על הנתיב הימני במהלך נסיעתו, הנהיגה בנתיב השמאלי מהווה הפרעה לתנועה ולעיכוב ייתר הנהגים הנמצאים בכביש, כאשר הנתיב השמאלי נועד לעקיפה של רכבים בלבד. עפ"י החוק, אי שמירה על הימין הינה עבירה הגוררת בצידה קנס של 250 ₪ ו-6 נקודות לחובתו של הנהג.

תמונות אילוסטרציה, קרדיט: דוברות המשטרה
תמונות אילוסטרציה, קרדיט: דוברות המשטרה

Back to top button