חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ריבלין: "התקופה הקרובה טומנת בחובה אתגרים ביטחוניים לא פשוטים"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, נשא דברים הערב (חמישי) באירוע 70 שנים לשירות הבטחון הכללי. עוד נשאו דברים ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש השב"כ נדב ארגמן.

"אני מביט בכם, אנשי ונשות שירות הביטחון הכללי לדורותיו. האנשים שעשו וממשיכים לעשות כבר שבעים שנה לילות כימים בנחישות וללא לאות למען מדינת ישראל ועם ישראל, ויותר מכל, אני חש ברגע הזה גאווה עמוקה. עם ישראל חב לכם תודה גדולה," אמר הנשיא בפתח דבריו.

עוד אמר הנשיא: "שירות הביטחון הכללי, הוא הגוף שיש לו את המשימה המורכבת ביותר והרגישה ביותר. אתם, אנשי השירות, נדרשים להגן על המדינה לא רק מהאויבים שבחוץ, אלא גם מסכנות מבית. בידיכם מופקדת ההגנה על חיי אזרחי ישראל וחשוב לא פחות וכפי שנקבע בחוק השירות, ההגנה על סדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו, תוך פעילות באורח ממלכתי. זוהי משימה קשה, פעמים כפוית טובה, שיש בצידה לא מעט ביקורת. לפעמים, ישנן גם טעויות. אף אחד מכם לא פועל במציאות סטרילית. אתם פועלים במציאות המורכבת ביותר שאפשר להעלות על הדעת. על כולנו לזכור: שירות הביטחון הכללי הוא מבסיסי קיומנו. אנשי השירות פועלים בשליחות עם ישראל כולו, מימין ומשמאל. מי שפוגע בשירות הביטחון הכללי ובמשרתיו, כמוהו כפוגע בביטחונה של מדינת ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"התקופה הקרובה טומנת בחובה אתגרים ביטחוניים לא פשוטים במספר זירות במקביל," הוסיף הנשיא ואמר: "לכם השב"כ, חלק משמעותי ביכולת שלנו להתמודד עם אתגרים אלה בהצלחה, בדגש על הזירה הפלסטינית. אנחנו סומכים עליכם."

צילום: תקשורת שב"כ

Back to top button