אינטרנטבידורמבזקים

רגע לפני האירוויזיון: התקפת סייבר על נטע ברזילי

אפליקציה לתמיכה בנטע ברזילי באירוויזיון עוברת בשעות האחרונות (שבת) התקפת סייבר. התוקפים יוצרים עומס קיצוני וחריג על שרתי האפליקציה, במטרה שהעומס יוציא אותם מתפקוד וכך תנוטרל האפליקציה לתמיכה בנציגה הישראלית.

תמונה הממחישה את הזינוק בעומס בהשוואה לפעילות התקינה.

בנוסף גם בעמוד הפייסבוק המקדם את האפליקציה ובטוויטר התמלאו הודעות ותגובות המאופיינות עם ארגון ה- BDS , המכילות את הטקסטים Boycott Israel, free Palestine!! #BDS #Eurovision #ZeroPointsIsrael.

לדברי גיל רבי מנכ"ל חברת רבי אינטראקטיב, שפיחה את האפליקציה וחווה את התקפות הסייבר: "הצוות הטכני של החברה בסיוע של חברת אבטחת מידע פעלו כדי להחזיר לאוויר מספר מערכות שהותקפו. אבל לצערי מאחר ופייסבוק לא עושה דבר כדי לסנן את אלימות הרשת של ה- BDS נאלצנו לסגור את הצפייה בעמודי הפייסבוק מחוץ לישראל כדי לעצור את גל ההתקפות. בעצם ה- BDS השיגו מה שרצו, בידוד של התוכן הישראלי משאר העולם. נכון לעכשיו מחקנו את התגובות הפוגעניות כדי שלפחות לגולשים מהארץ יהיה מהנה לבקר בעמוד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום מסך של עמוד הפייסבוק עם טוקבקים הקוראים להחרמת ישראל ונטע ברזילי.

האפליקציה שהותקפה משתמשת במצלמת הטלפון הנייד כדי לדמות את המצולמים לנטע ברזילי, כשברקע מתנגן פזמון השיר TOY. האפליקציה מאפשרת לייצר קטעי וידאו ותמונות מהנים בדמותה של נטע, לשיתוף ברשתות החברתיות לתמיכה בה.

להתנסות באפליקציה: http://fbapps.me/netta. מומלץ לפתוח את הקישור ממכשירי מובייל בגלל הצורך בשימוש במצלמה, אך הוא פועל גם ממחשבים בעלי מצלמות רשת.

תגובה אחת

  1. כמה שנאת חינם. אנטישמים ואיסלאמסתים חזירים. ומי הטינופות הגדולות???? רק השמאל המסריח והרקוב משינאת חינם ומרשע.

Back to top button