חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

ליברמן: "לא להיכנע ולהירתע מהאיומים של אבו מאזן, חמאס ובני בריתם"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אמר היום (ראשון) בטקס הזיכרון לחללי מלחמת ששת הימים ומלחמת ההתשה בהיכל הזיכרון בהר הרצל, "היום בדיוק כמו אז, הקהילה הבינלאומית טומנת את הראש בחול לנוכח רצח ההמונים בסוריה, בתימן ובלוב. המסקנה היא שאנו יכולים לסמוך אך ורק על עצמנו – על המיומנות, הנחישות והאומץ של חיילנו, וההתגייסות והגיבוי של עם שלם שעומד מאחורי צה"ל, וכמובן על בעלת בריתנו הגדולה ארצות הברית, ועמידתה האיתנה לצד מדינת ישראל."

שר הביטחון הודה לנשיא ארצות הברית ואמר "מחר נהיה שותפים לרגע היסטורי, לו חיכינו 51 שנים, מיום שחרור ירושלים. אני רוצה להודות שוב לנשיא טראמפ על החלטתו האמיצה להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים – בירת מדינת ישראל והעם היהודי – ולא להיכנע ולהירתע מהאיומים ומההפחדות מצדם של אבו מאזן, חמאס ובני בריתם. וכמובן, חייבים להודות פעם נוספת לנשיא ארה"ב על החלטתו החשובה והנכונה לפרוש מהסכם הגרעין עם איראן.

ביום הזה, כאשר אנחנו מציינים את קרבות הגבורה בירושלים, אני רוצה לחזור על המילים שוודאי אמרו רבים מהם לפני שנשמו את נשימתם האחרונה, ולא רק בגבעת התחמושת או באתרי הקרבות בעיר: "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני". אני אוסיף, בהצדעה להם ובהתחייבות לכם, בני המשפחות: אם נשכח אותם, תאבד דרכנו. ולכן, נזכור ונזכיר אותם לעד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

Back to top button