מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ ג׳בארין למדינות אירופה: החרימו את האירוויזיון בשנה הבאה בירושלים

ח"כ יוסף ג׳בארין קרא היום (שלישי) בטוויטר למדינות אירופה להחרים את האירוויזיון בשנה הבאה בירושלים. "צריך להעניש את ממשלת הימין בישראל על הפשעים שלה נגד העם הפלסטיני וההתכחשות לזכויותיו. החרמת האירווזיון בשנה הבאה מתבקשת גם כצעד מחאה על העברת שגרירות ארה"ב לירושלים בניגוד מוחלט לעמדת האירופיים וכל העולם. אפנה לאיחוד האירופי כדי לשקול בחיוב החרמת האירוויזיון."

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) התייחס לדבריו של ח"כ ג׳בארין מהרשימה המשותפת ואמר כי "שוב ח"כ מהרשימה הערבית המשותפת פועל בזדון נגד מדינת ישראל, הפעם באמצעות קריאה לחרם האירוויזיון על מדינת ישראל בניגוד לחוק למניעת פגיעה במדינת ישראל באמצעות חרם. עצם הקריאה מקימה עילת תביעה נזיקית נגדו ואני קורא לראשי התאגיד, לשר התקשורת ולשר התיירות להגיש תביעת נזיקין נגד ח"כ ג'בארין על מנת שידאג לממן את ההפסדים והפגיעה בישראל. הגיע הזמן לשים סוף להסתה הפרועה וההשתלחות של החבורה הזו במדינת ישראל ובסמליה בהפגנות אלימות או בפעולות לפגיעה בישראל באמצעות חרם. יש למצות נגדם כל סעיף בחוק המאפשר לתבוע ולהגן על אזרחי ישראל מפני הפגיעה שמבקש ח"כ ג'בארין לפגוע באזרחי ישראל."

גם ח"כ אמיר אוחנה הגיב בחשבון הטוויטר שלו ליוזמת ח"כ ג'ברין להחרים את האירוויזיון בירושלים ואמר "כמה רע לכם כשטוב לישראל, הא יוסף?" והוסיף "תמשיכו לזעום, למחות, לשרוף, ו"להעניש" (אוי אוי אוי) בזמן שאזרחי ישראל ימשיכו לפרוח, לשגשג, לחגוג ולשבור שיאים, וכן – גם להגן על עצמם מהתוקפנות הערבית הרצחנית. ‏יכלנו לה בעבר – נוכל לה גם בעתיד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ יוסף ג׳בארין (צילום: אתר הכנסת)

Back to top button