מבזקיםמשפטי/פליליתנועה ותחבורה

צפו: קטטה בין נוסע לנהג אגד בעיר נשר

אתמול (שני) אירעה קטטה בין נוסע לנהג אגד בתחנת אוטובוס בעיר נשר. הנהג הגיש היום בצהריים תלונה במשטרה, בתחנת זבולון בחיפה, כנגד אזרח החשוד בתקיפה. החשוד אותר על ידי המשטרה וככל הנראה הגיש תלונה נגדית. הנהג טופל אמש בבית החולים בני ציון בחיפה ושוחרר לביתו כשהוא סובל מחבלות ופגיעות בפנים, בצלעות וברגל.

מחברת אגד נמסר, "אגד מגנה בתוקף את האלימות הקשה כפי שמשתקפת גם מהסרטון שפורסם. זהו מקרה נוסף בשרשרת אירועים אלימים כנגד נהגי אגד ואסור להשלים עם התופעה. דובר אגד קורא למשטרה לנקוט יד קשה כנגד התוקף לרבות הגשת כתב אישום וענישה מרתיעה."

ממשטרת ישראל נמסר: " הובא לידיעתנו, כי דובר אגד הפיץ ככה"נ הודעה וסרטון לאמצעי התקשורת, בהם לטענתו נראה נהג אגד מותקף ע"י נוסע בעיר נשר. הגדיל לעשות הדובר, כאשר קרא למשטרה "לאתר את התוקף ולמצות עמו את הדין". ברצוננו להבהיר , כי ניידת הגיע למקום מיד עם קרות האירוע ואיתרה את שני "הצדדים", עוד לפני ומבלי שקבלנו "קריאה מטעם דובר אגד", לעשות כן. עוד נציין, כי במשטרת ישראל התקבלה תלונה מצד הנוסע, אשר טען כי נהג אגד הוא זה שתקף אותו ע"י סגירת דלת האוטובוס במכוון על גופו. לאור האמור, נפתחה חקירה ונגבו עדויות מעדים שהיו במקום, למעט מנהג האוטובוס שהתייצב רק היום בתחנה. החקירה נמשכת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשטרה אף זעמו על הודעת דובר אגד וציינו, "אנו מצפים מדובר אגד להתעסק עם דברור כרטיסיות וזמני אוטובוסים ולא לחפש יח"צ דרך חקירות משטרה שאינן בתחום אחריותו."

Back to top button