חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

יו"ר מרצ בעוטף עזה: "ישראל חייבת לשנות מדיניות ולפעול מיידית"

יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג הגיעה הבוקר (שלישי) לסיור בעוטף עזה יחד עם ח"כ מוסי רז ואבי דבוש, וביקרה בשדרות, מועצה אזורית אשכול וקיבוץ נירים. בסיור נפגשו עם קב"ט שדרות, קובי הרוש, וקיבלו סקירה על האזור. לאחר מכן נפגשו עם גדי ירקוני, ראש מועצה אזורית אשכול ולאחר מכן פגשו תושבים בקיבוץ נירים.

יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג אמרה בפתח הסיור: "אני רואה תושבים חרדים שמרגישים שממשלת ישראל לא נותנת להם כל מענה מלבד עוד הסלמה ועוד סבב של אלימות. אמש היה יום דמים קשה ואם לא תשתנה המדיניות יהיו עוד כאלה בעתיד הקרוב. דו"ח מבקר המדינה לאחר צוק איתן קבע כי לא נבדקו כל חלופות אפשריות של מדיניות מלבד הליכה להסלמה ומאז לא נעשה דבר. גם הימין יודע שהבעיה היא לא ההתנתקות והרעיון לכבוש את עזה לא עולה על סדר היום. ממשלת ישראל חייבת לשנות מדיניות ולפעול מיידית בשלושה צירים: הודנה- הפסקת אש ארוכת תווך, פתיחת נמל והסרת המצור מעזה, שיקום הרצועה והזרמת כסף זר בפיקוח בינלאומי".

ח"כ מוסי רז אומר כי "יכולנו למנוע את האירוע הזה ואנחנו עוד יכולים למנוע את האירועים הבאים. לצה"ל מותר לירות רק במי שמסכן חיים, אסור לירות במי שאינו מסכן חיים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אבי דבוש, תושב שדרות ציין כי "מרצ המפלגה היחידה שהייתה כאן מספר פעמים בחודש האחרון והיחידה שמראה שאכפת לה. יש פתרונות והתושבים פה כמהים להם. סיום המצור ואישורי עבודה הם תחילת הדרך והם האינטרס שלנו".

(צילום: מתוך טוויטר)
(צילום: מתוך טוויטר)

Back to top button