חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

כמה יעלה לכם לטוס ללונדון לחתונה המלכותית?

ביום שבת הקרוב זה יקרה. מיליוני עיניים ילוו את הנסיך הארי והנסיכה לעתיד מייגן מרקל אל המזבח, שם יישבעו אמונים זה לזו ויקימו משפחה מלכותית חדשה. הממלכה הבריטית בשיא ההכנות לקבל את אלפי התיירים שצפויים לגדוש את לונדון בסוף השבוע החגיגי, אשר ישודר על מסכי הטלוויזיה ברחבי הגלובוס.

טרווליסט, אתר להשוואת מחירים בתיירות, בדק כמה יעלה לכם לטוס ללונדון לסוף השבוע של חגיגות החתונה המלכותית. באופן מפתיע ולמרות הדיווחים, ניתן עדיין למצוא מגוון חבילות נופש ללונדון לסוף השבוע של החתונה.

במידה ותבחרו להזמין חבילת נופש ללונדון לסוף השבוע המבוקש, תיאלצו להיפרד מ-793 דולר לאדם לחבילת נופש למשך 5 לילות, בין התאריכים 17-22.5 במלון 3 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חבילת נופש למשך 5 לילות בין התאריכים 17-22.5 במלון 4 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר תעלה לכם כבר 1,124$ לאדם.

במידה ותחליטו לבלות את סוף השבוע בבירת בריטניה באופן מלכותי, במלון 5 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר תשלמו 1,520 דולר.

מי שמחפש טיסות בלבד ללונדון לסוף השבוע הגדול יוכל עדיין למצוא מחירים אטרקטיביים עם חברות לואו-קוסט כגון WIZZ AIR המציעה טיסה ישירה תמורת 415 אירו.

במידה ותרצו להוזיל את מחיר הטיסה, תוכלו לבחור בטיסת קונקשן עם WIZZ AIR, בין התאריכים 17-22.5, בעלות של 295 אירו בלבד.

תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט:"אנחנו רואים ביקושים גבוהים ללונדון לסוף השבוע של החתונה המלכותית. באופן מפתיע, ניתן עדיין למצוא טיסות החל מ-295 אירו ועד' ל-415 אירו לטיסה ישירה עם חברת לואו-קוסט. גם בקטגוריית חבילות הנופש קיים מגוון רחב של חבילות ללונדון לסוף השבוע הקרוב, החל מ-793 דולר לאדם לחבילת נופש למשך 5 לילות במלון 3 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר ועד 1,520 דולר לאדם במלון 5 כוכבים."

Back to top button