חדשות חוץמבזקים

אתר אמריקני: "מתנקשים ישראליים בטורקיה – ארדואן על הכוונת"

האתר Veterans Today האמריקאי דיווח אתמול (שלישי) שארצות הברית מאמינה כי לא יהיה ניתן לתקוף את איראן מבלי לחסל את נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן. לטענת האתר האמריקנים חושבים כי פוטין ללא ארדואן לצידו יסיר את תמיכתו באסד ולא יציע למכירה נשק נוסף לאיראן. על פי הדיווח בטורקיה נמצאים מתנקשים ישראליים שמוכנים לבצע את תוכנית חיסולו של הנהיג הטורקי.

אתמול הודיעה טורקיה על החזרת שגריריה בארה"ב ובישראל בעקבות ההתנהלות של ישראל ברצועת עזה והרג של עשרות פלסטינים ואלפי פצועים. "יש כאן סיפור של מזימה בין נשיא ארה"ב טראמפ לראש ממשלת ישראל נתניהו. ארדואן הצליח לחשוף את המזימה" כותב העורך הראשי של האתר, גורדון דאף "ישראל מתכננת הפיכה בטורקיה שתחל בחיסולו של ארדואן, אנחנו מקבלים את המידע מכל מקום בעיקר מאנשי הקשר שלנו בצבא הטורקי. המידע הזה התקבל הרבה לפני התקרית האחרונה בין ישראל לטורקיה והחזרת השגרירים" טוען דאף ומוסיף "ארדואן התפוצץ מכעס כשהוא ראה את יועצו הבכיר וחתנו של הנשיא טראמפ ג'ארד קושנר ואשתו איוונקה טראמפ מחייכים בזמן ש- 3,000 אנשים נהרגו ונפצעו ע"י צה"ל".

דאף אומר כי "ארדואן אחד האנשים המסתוריים ביותר של זמננו… אין ספק שארצות הברית היא שעמדה מאחורי ניסיון ההפיכה נגד ארדואן בשנת 2016. עכשיו גם מתברר כי ארצות הברית בנתה בחשאי ארגון טרור כורדי בתוך טורקיה ומציפה אותו בנשק אמריקני."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי אתר Veterans Today ידוע כאתר אנטישמי וככזה שמפרסם קונספירציות ופרשנויות שנויות במחלוקת. הכתבה פורסמה גם בטורקיה.

Back to top button