צרכנות

בדקי את עצמך: האם תוספות שיער מתאימות לך

כמו בכל דבר אחר בחיים, גם תוספות שיער לא תמיד מהוות את הפתרון האופטימלי לכולן. על מנת לעשות את הדבר הנכון עבור בריאות השיער שלכן, חשוב מאוד תמיד לפנות למומחים הטובים ביותר, אלה שניתן לסמוך עליהם בעיניים עצומות שהם יעשו את מה שהכי טוב לכן. עם זאת, באמצעות כמה כללי אצבע תוכלי גם את לדעת האם תוספות השיער ישדרגו את המראה החיצוני ואת החיים היומיומיים שלך, או שיהפכו למטלה מעיקה או אפילו אכזבה מכך שזה לא באמת הפתרון לבעיה שמפריעה לך.

באלו מקרים תוספות שיער מהוות את הצעד הנכון?

האפשרות להעשיר את המראה החיצוני של האישה מהווה חלק חשוב מאוד מהיכולת שלה לראות את עצמה כיפה ורצוי. הארכת שיער קצר, תורמת למראה בריא ויפה מהווה את הדרך המושלמת לשדרג את הלוק תוך זמן קצר. הודות לטרנדים השונים הקיימים כיום בתחום ניתן לבחור בצבעים מקוריים, באורכים משתנים ולהיות בטוחים שזה ייראה טוב לאורך זמן. כלומר, כאשר מדובר בדרך לשדרג את המראה ולא "להציל" אותו, תוספות שיער מהוות פתרון מתאים ביותר לנשים רבות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למי לא כדאי לעשות?

כאשר שוקלים לעשות תוספות שיער, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לשקול זה האם באמת יש בהן ערך מבחינתכן. יש לזכור שמדובר ביותר עבודה על המראה החיצוני, ויש כאלה שיעדיפו פחות שיער, אך יותר פשוט לתחזוקה ועיצוב. כך שאם אין לכן את הסבלנות להסיר את התוספות הזמניות, או לטפל בעדינות בתוספות הקבועות בכדי שלא יישחקו לפני הזמן – סימן שזה לא באמת הפתרון בשבילכן. תמיד אפשר למצוא את הדרך הטובה ביותר לשפר את המראה בעזרת התספורת הנכונה או תכשיר שיסייע לעצב את השיער תוך כמה רגעים.

איזה צבע עדיף ומומלץ לנשים בעלות שיער חלש?

אין זה סוד שהפתרון של תוספות שיער נפוץ מאוד בהקשר של שיפור מצבים של שיער דליל, התקרחות מקומית או כללית בקרב נשים. לאחר ששנים רבות התקיימה האמונה שמדובר בבעיה הרווחת אך ורק בקרב גברים, כיום גם נשים זקוקות לפתרונות יעילים ואיכותיים שישחררו אותן מהמועקה של שיער דליל וקצר שאין גדל ומאופיין במראה לא נשי בעליל. עם זאת, על מנת לנצל את כל היתרונות של תוספות שיער, חשוב מאוד לעשות קודם כל את כל תהלכי ההבראה החיוניים לשיער, אלא שיאפשרו לו להיראות הכי טוב ברמה הטבעית וגם להיות מחוזק ועמיד, בכדי שהתוספות יתחברו באופן חזק ואמין, מבלי למתוח את השיער (יש לכך נזק לטווח הארוך גם אחרי שהתוספות מוסרות) ומבלי להביא לנשירה מוגברת.

מתי תוספות שיער לא מומלצות בכלל?

בימינו, כאשר נשים רבות סובלות מבעיות בדימוי העצמי, עשוי להיווצר מצב שבו דיאטה מזיקה מביאה לנשירת שיער. במקרים אלה,  מעצב השיער ימליץ קודם כל על בדיקה רפואית שתעזור לפתור את הבעיה ברמה הפנימית, ורק לאחר מכן לחשוב על האפשרויות החיצוניות והמייידיות. מראש של שיער נוסף על גבי שיער חלוש וחסר חיים לעולם לא נראה טוב, ואף מעצב שיער מקצועי ימליץ על כך. באופן כללי, כאשר הבעיה בשיער היא יוצאת דופן, יש לשלב בין טיפולים פנימיים וטיפולים של השיער הטבעי לצד יצירת תוספות שיער שישדרגו את הלוק ביום אחד.

תוספות שיער מתאימות לנשים מטופחות שהשיער שלהן יפה ובריא גם ככה, אך הן מעוניינות להוסיף לו אורך, נפח או את שניהם. הפתרון האופטימלי של תוספות שיער מאפשר ליצור את המראה הרצוי תוך זמן קצר.

Back to top button