חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן צייץ וקיבל עשרות תגובות שליליות "יום אחד איווט, כל החרא יצוף"

שר הביטחון אביגדור ליברמן ככל הנראה לא שיער בדעתו שציוץ בטוויטר כנגד חברי הכנסת הערבים יפעל נגדו ויגרור עשרות תגובות זועמות. מעט לאחר השעה 15:00 צייץ השר ליברמן בחשבון הטוויטר שלו בתגובה לגל המעצרים במהלך ההפגנה שאירעה ביום שישי האחרון בחיפה בה השתתפו גם חברי הכנסת הערבים במחאה על התנהלות צה"ל בהפגנות ברצועת עזה בתחילת השבוע שעבר כנגד העברת שגרירות ארה"ב לירושלים ולציון 70 שנה ליום הנכבה וכתב "כל יום שאיימן עודה ושות׳ מסתובבים חופשי ומקללים שוטרים הוא כישלון של רשויות האכיפה. מקומם של המחבלים האלה הוא לא בכנסת אלא בכלא. הגיע הזמן שישלמו את המחיר על מעשיהם".

אלא שבמקום תגובות חיזוק והזדהות, כפי ששכל הנראה צפה, "זכה" ליברמן לשטף תגובות זועמות. "אוי ליברמן מערכת החוק באמת חלשה. עובדה אתה בחוץ ולא מאחורי סורג. כתב אחד הגולשים. ואחר כתב לליברמן בתגובה, "יום אחד איווט, כל החרא יצוף ואז נראה מי ראוי לשבת מאחורי סורג ובריח. דש למיליונים שהבת עשתה בגיל 20"… בתגובה נוספת נכתב, "שחיתות, העלמת כספים, הלבנת כספים, כל צמרת ישראל ביתנו מעואבת בפעולות שתכליתן זה איך לרמות את המדינה. איך לגנוב ולפגוע במדינה. בשפה פשוטה, כשזה נעשה על ידי פוליטיקאים: איך לבגוד במדינה. בקרוב תכנס לכלא על כל החטאים, במיוחד על הכסף שהברחת לקפריסין דרך הבת והנהג. מושחת גנב עלוב נפש."

כמו כן, מספר גולשים שהגיבו לציוץ של ליברמן אף התלוננו כי שר הביטחון או מי מטעמו שמנהל את החשבון חסם אותו בשל תגובה שכתב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button