צרכנות

הברז דפק לכם ברז

הצנרת הביתית היא מערכת צינורות מסועפת אשר עוברת דרך קירות הבית ומספקת לנו מים חמים וקרים למקלחת, מים לשתייה ועוד. מן הצד השני ישנה מערכת הביוב אשר מפנה את השפכים אל הביוב ומאפשרת להיפטר מהם. כל בית סובל לעיתים מדליפות במערכת הצנרת. כאשר מתרחשת דליפה כזו קיים סיכוי גדול להתהוות נזק משמעותי לקירות, למרצפות ואפילו לרהיטים.

אם מדובר על דליפה שמתקיימת מברז חיצוני אז המצב הוא פחות מסובך וכל מה שצריך הוא החלפת ברז באופן מקצועי. את המשימה כדאי להפקיד בידיו של אינסטלטור מיומן שמבין בתחום. דליפה קלה בברז עשויה להיות דבר מטריד מאוד. בדרך כלל מדובר על כשל באטימה של הברז ועל כן כמות קטנה של מים עוברת את השסתומים וזוגת בקצב איטי אל הכיור או האמבטיה.

מי יטפל בתקלה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אינסטלטור מקצועי אשר יגיע אליכם הביתה יטפל בתקלה לא יעשה זאת לפני שהוא יבדוק את מצב הצנרת ויוודא באיזו תקלה מדובר. לא כל בעל מקצוע שתזמינו ידע בהכרח כיצד לגשת אל הבעיה. ישנם אינסטלטורים פחות מקצועיים שעלולים אפילו להסב נזק לברז. על כן כדאי מאוד להתייעץ עם אנשים שמבינים ולא להתפשר על הזמנת בעל מקצוע ברמה גבוהה.

כאשר אתם יוצרים קשר עם בעל מקצוע כדאי שתסבירו לו בדיוק את מהות התקלה. קיימים בעלי מקצוע שאין להם את הכלים שמתאימים לטיפול בבעיה. כיום אפילו פתיחת סתימה עשויה להיות משימה לא פשוטה וישנם כלים מיוחדים ומתקדמים על מנת לטפל בבעיה זו. בעל המקצוע לא ייקח סיכונים מיותרים ויבדוק בהזדמנות זו את כל מערכת בצנרת. זוהי צורת עבודה מקצועית שעשויה למנוע מכם תקלות רבות בעתיד.

מהן הדרכים המתקדמות ביותר לאיתור נזילה

כל בעל מקצוע שמכבד את עצמו מחזיק בציוד חדיש ולא מסתמך על כל הכלים המיושנים ששימשו אותו בעבר. אמנם לעיתים ניתן לעשות שימוש בכלים הפשוטים של פעם, אך כיום ישנם כלים אשר מאפשרים לנו לגלות היכן הבעיה בצורה מדויקת ובכך למנוע נזקים והרס בלתי מוצדק בקירות הבית.

המכשור החדש כולל שימוש במכשירי איתור מתקדמים ומדויקים ולא נדרשת עוד שבירה של הקירות או הרמה של המרצפות בבית. אם בעל המקצוע שהגיע לטפל בבעיה טוען שצריך לשבור קיר או להרים בלטות אז כדאי לעצור אותו ולנסות להתייעץ עם בעל מקצוע אחר.

מה לא כדאי לעשות

באופן כללי, עדיף לאפשר לבעל מקצוע לטפל בתקלה ולא לנסות לתקן אותה בכוחות עצמכם. גם אם אתם בעלי מיומנות רק לבעל מקצוע יש את הכלים המתאימים וטיפול עצמאי עלול להיות רשלני ולא מקצועי, כל שכן כאשר מדובר על תקלה מסובכת שחייבים לתקן על פי סדר מסוים. חלקים שונים בצנרת הם רגישים מאוד לחבלות וקיים סיכוי גבוה שתגרמו יותר נזק מתועלת.
להזמנת אינסטלטור מומלץ: https://www.plumber-telaviv.co.il

את הבחירה הסופית באינסטלטור שיגיע כדאי לעשות על פי המלצות של אנשים ולקוחות קודמים. את ההמלצות ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה. מומלץ לבדוק המלצות מהזמן האחרון כך שתהיו בטוחים שהשירות שניתן  הוא הטוב ביותר. אם הייתם מרוצים מהטיפול אז כדאי לשמור את הפרטים של בעל המקצוע שיהיה לכם לפעם הבאה.

Back to top button