חדשות הארץמבזקים

אבו מאזן צולם עם עיתון בבית החולים ברמאללה ועליו קריקטורה מסיתה

ביממה האחרונה נפוצו שמועות וחלקי מידע פורסמו ברשתות החברתיות אודות מצבו הרפואי של הנשיא הפלסטיני מחמוד עבאס או כמו שמכירים אותו בישראל יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. בתחילה צוין כי אבו מאזן פונה אל בית החולים ברמאללה כשמצבו קשה לאחר שלקה בדלקת ריאות חריפה, אך קרוביו מיהרו להכחיש את הדיווח וציינו כי מדובר בזיהום שהתפתח בעקבות ניתוח שעבר באוזנו התיכונה לפני שבוע.

אתמול (שני) בשעות הערב המאוחרות כבר ציינו כי ישנו שיפור ניכר במצבו הרפואי וח"כ אחמד טיבי שביקר אותו צייץ בחשבון הטוויטר שלו, "כעת ביציאתי מביקור אצל הנשיא הפלסטיני מחמוד עבאס. מאושפז בביה׳ח ברמאללה. סובל מדלקת ריאות ומטופל ע׳י אנטביוטיקה. שיפור רב במצבו. התהלכתי איתו בפרוזדור זה כ6 פעמים. שוחחנו על נושאים מדיניים שונים. מעריך שישהה בביה"ח עוד כמה ימים."

היום, לאחר שכבר נודע לכולם כי אבו מאזן חטף דלקת ריאות ומצבו השתפר ואינו בסכנת חיים מידית, פורסמה תמונה של אבו מאזן כשהוא מתאושש בבית החולים. אלא שהתמונה סחפה תגובות רבות ונשאלת השאלה האם פורסמה כך בכוונה או שכלל לא הייתה כוונה כזו. בתמונה המדוברת כאמור, נראה אבו מאזן כשהוא יושב על כורסא בבית החולים לצד בניו טארק ויאסר כהוא מחזיק בידיו עיתון. אך כשמתמקדים בתמונה שבגב העיתון ניתן לראות קריקטורה בה חייל צה"ל לכאורה מחליף את בקבוק החלב הניתן לתינוקת,לילה רנדור שלטענת הפלסטינית מתה בעזה כתוצאה משאיפת גז מדמיע בהפגנות בגבול הרצועה ומחליף אותו בבקבוק רעל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button