חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

הוארך מעצרו של תושב איכסאל שחשוד שירה באב ובנו בשל סכסוך כספי

חוקרי משטרת ישראל סיימו את מלאכת איסוף הראיות כנגד גבר בן 49 החשוד שביצע ירי לעבר אב ובנו בעקבות סכסוך על נזק שנגרם לרכבם ופצע אותם קל עד בינוני. המקרה אירע לפני כשבועיים (10.5.18) בשעות הצהריים כאשר התקבלה במשטרת ישראל הודעה על ירי בכפר איכסאל. שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום פרסו מחסומים לאיתור היורה ובמקביל חוקרי משטרת ישראל אספו ממצאים ופתחו בחקירת האירוע.

מחקירה ראשונית במקום עלה כי החשוד בירי הינו תושב המקום בן 49 אשר ביצע את הירי לעבר פלג גופם התחתון של גבר בן 60 ובנו בן ה-30 ולאחר מכן נמלט מהמקום.

בהמשך לאחר חקירה מהירה וממוקדת עלה כי קודם לאירוע החשוד רב עם האב על תשלום עבור נזק שנגרם לרכבו הפרטי כתוצאה מתאונה שנגרמה על ידי בנו של החשוד בעת שנהג על טרקטור בשטח חקלאי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שלא הגיעו הצדדים להחלטה בנוגע לתשלום וגידפו אחד את השני במהלך שיחת טלפון, הזמין החשוד את האב לחלקה. האב הגיע למקום עם אחיו ובנו שנכח במקום קודם לכן. גם אביו של החשוד הגיע למקום ולפתע הגיח רכב מתוצרת רנו ליד כשהחשוד יצא ממנו כשאקדח בידו. הוא ירה לעבר האב בפלג גופו התחתון ובהמשך ירה גם לעבר בנו של האב שהתמוטט בשעה שניגש לסייע לו. לאחר הירי חזר החשוד לרכבו ונמלט מהמקום כשהשניים נותרים על הארץ מדממים. כאמור, הם פונו לבית החולים כשמצבם קל עד בינוני.

חמישה ימים לאחר הירי (15.05.2018) בעקבות פעולות חקירה אינטנסיביות החשוד התייצב בתחנת משטרת עפולה בשעות הבוקר. היום לאחר גביית עדויות מעדים שנכחו באירוע וחקירת המעורבים פרקליטות מחוז צפון הגישה הצהרת תובע לבית המשפט השלום בנצרת. בית המשפט נעתר לבקשה והאריך את מעצרו של החשוד עד ליום ראשון (27.05.2018) שבו יוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד החשוד.

משטרת ישראל נמסר כי היא "רואה בחומרה רבה את תופעת האלימות והשימוש בנשק חם במסגרת הסיכסוכים והיא פועלת נמרצות בכל המישורים לצמצום התופעה הן בחקירות מהירות ומקצועיות בשילוב הפרקליטות ותביעות המשטרה לתפוס את אותם עבריינים ולמצות איתם את הדין תוך כדי מעצרם והן בחיפושים אחר אמל"ח מוסלקים".

יש לציין כי מתחילת השנה בפעילויות יזומות נתפסו 133 רובים ואקדחים (38 מתוכם אירסופטים הדומים במראה למקור) ועוד עשרות רבות של אמצעי לחימה שונים והן בהסברה תוך שילוב של אנשי דת, מכובדים בקהילה והרשויות המקומיות והכל במטרה למגר את האלימות הפוגעת בחיי היום יום של האזרחים הנורמטיבים ומעמידה חפים מפשע בסכנת חיים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button