צרכנות

המציאות שעולה על כל דמיון

כולנו היינו רוצים לברוח מדי פעם מהמציאות ולצלול לעולם שכולו דמיון. אם פעם היו עושים זאת בעיקר באמצעות קריאת ספרי הרפתקאות, היום אפשר לעשות זאת באמצעות אפליקציית מציאות מדומה או רבודה. אך בעוד המציאות המדומה שואבת אותנו אל עולם דמיוני ומפורע, הרי שהמציאות הרבודה מתמזגת באלגנטיות עם המציאות שלנו. דוגמה לכך, היא האפליקציה הנפוצה פוקימון גו אשר במסגרתו תופסים פוקימונים בעולם האמתי באמצעות יישומון סמארטפון.

לא רק משחקים

אפליקציית מציאות רבודה נועדה לא רק לפיתוח משחקים, אלא גם לסיוע לבעלי מקצוע בעבודתם היום יומית:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • אפליקציה לרופאים – אפליקציית מציאות רבודה יכולה לסייע לסטודנטים לרפואה ללמוד על גוף האדם באופן מפורט. פיתוח אפליקציות איכותיות המדמות את גוף האדם באופן מדויק, עוזרות לסטודנט להתקדם בלימודיו. מעבר לכך, האפליקציות מסייעות לרופאים מומחים כמו נוירולוגים להבין טוב יותר את גוף האדם, באמצעות אספקת מידע חיוני מבלי הצורך לבצע ניתוח למטופל.
  • אפליקציה לנהגים חדשים – אפליקציות GPS הן החברות הטובות ביותר של הנהגים, בייחוד כאלה שהשלט "נהג חדש" תלוי על רכבם. המציאות הרבודה מציגה את הדרך לנהגים, כפי שהיא נראית בזמן אמת, וכך מסייעת להם להגיע אל היעד הנכסף.
  • אפליקציה לטייסים – כאשר הטייס ספון במטוסו, הוא מנותק מן העולם. אם בעבר, היה צריך הטייס לסמוך רבות על חושיו החדים, הרי שהיום אפליקציית מציאות רבודה מציגה לטייסי הקרב מידע חיוני על קו אופק, גובה, מהירות אוויר ועוד.
  • מפרקים את הרכב לגורמים – טכנאי רכב ומוסכניקים אינם צריכים להתאמץ יתר על המידה כדי לאתר את התקלות ברכבים. פיתוח אפליקציות מובייל בתחום המציאות הרבודה מאפשר לאנשי המקצוע "לפרק" את הרכב לחלקים ולבחון כל חלק בנפרד.
  • אפליקציית חינוך – בעת ביקור באתר היסטורי או במוזיאון, אפליקציית המציאות הרבודה יכולה להציג נתונים חיוניים כמו אירועים שהתרחשו במקום או נתונים חיוניים על האתר.

מוצאים את אנשי המקצוע

יש לכם רעיון לפיתוח אפליקציה שעומדת לעשות היסטוריה? אינכם צריכים להיות לבד בעניין. יש למצוא את אנשי המקצוע המיומנים שיסייעו לכם לבנות את האפליקציה, והכוונה היא למפתחים, מעצבים, אנשי שיווק ופרסום ומקדמים ומומחים נוספים שיכולים לסייע.

Back to top button