העולם הערבילבנוןמבזקים

נסראללה: "חיזבאללה חזקה יותר מבעבר, במלחמה הבאה בוודאות ננצח"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה נאם היום (שישי) לציון 18 שנים לנסיגת ישראל מלבנון (25 במאי 2000) ואמר "האויב בשנת 2000 נסוג כשהוא מושפל ודחוי וללא תנאים, כי הוא הבין שלא יוכל להחזיק מעמד עם ההפסדים שספג. כשאנחנו מדברים על מלחמה עתידית, אנו מדברים בוודאות על ניצחון"

נסראללה התייחס להודעת ארצות הברית ומדינות המפרץ שהכניסו את חיזבאללה לרשימת ארגוני הטרור והטילו עיצומים כספיים על בכירי הארגון ואמר, "ארה"ב ומדינות המפרץ הכניסו את השמות שלנו לרשימת הטרור במטרה להרחיק מאיתנו גורמים שרוצים לתקשר איתנו. המדינה הלבנונית והממשלה אחראים ללבנונים שמופיעים ברשימת הטרור ולא צריכים להפנות אליהם גב. המצור המדיני והכלכלי על ההתנגדות הוא קרב אבוד מראש. הם מנסים לייבש את מקורות המימון של ההתנגדות ומפעילים לחץ על הרפובליקה האסלאמית של איראן."

נסראללה הוסיף כי "כל עוד אנחנו עומדים נחושים, אין לכל הסנקציות והצעדים נגדנו ערך, דבר לא ישפיע עלינו. אני אומר לאמריקה ולבנות בריתה כי הם טועים בהבנה של ההתנגדות ושל האנשים שמובילים אותה. ההתנגדות הזאת היא בלבנון ובפלסטין, לא מדובר בשכירי חרב אלא באנשים שפועלים מתוך אידיאולוגיה ופטריוטיזם." נסראללה ציין כי "המצור והמדיניות הדיפלומטית והפיננסית נגדנו לא תשפיע עלינו. אני אומר לאויבנו כי ההתנגדות שהביאה לניצחון בשנת 2000 חזקה היום הרבה יותר מבעבר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה

2 תגובות

  1. חסן נסראללה הוא המנהיג התורן של האסלם שמאמין ביכולתו למחוק את הנצרות והיהדות מכל כדור הארץ וכך יהפוך את כל בני-האדם למוסלמים. חסן נסראללה הוא בלתי אנושי ובלתי שפוי ולכן חייבים להעבירו לעולם הבא בהקדם האפשרי.

  2. חסן נסראללה הוא המנהיג התורן של האסלם שמאמין ביכולתו למחוק את הנצרות והיהדות מכל כדור הארץ וכך יהפוך את כל בני-האדם למוסלמים. חסן נסראללה הוא בלתי אנושי ובלתי שפוי ולכן חייבים להעבירו לעולם הבא בהקדם האפשרי.

Back to top button