חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום: ההרוג הבוקר בתאונת הדרכים בכביש החוף – חייל צה"ל

בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל ממשיכים גם בשעה זו (שני) לחקור את תאונת הדרכים שאירעה הבוקר בכביש החוף בו נהרג חייל צה"ל טוראי שחר רובילר בן ה-19 מנתניה.

התאונה אירעה סמוך לשעה 05:20, לאחר ששוטרים הבחינו בו ברחוב איינשטיין בנתניה והורו לו לעצור לבדיקה, אז על פי המשטרה, החל במנוסה תוך כדי שעלה על מדרכה, פגע ברכב במהלך נהיגה, חצה צמתים ברמזור אדום ואף נהג בניגוד לכיוון התנועה. הוא המשיך בנסיעה ונכנס לכביש 2 כשהוא נוסע בניגוד לכיוון התנועה. בכביש 2 פגע במכונית ובמשאיות עד שנעצר. צוות מד"א שהוזעק לזירת התאונה מצא אותו ללא סימני חיים וקבע את מותו במקום.

חובש בכיר במד"א ראובן איבגי ופאראמדיק מד"א אייל דרורי סיפרו: "כשהגענו למקום המראה היה קשה מאוד, ראינו רכב פרטי מעוך צמוד למעקה הבטיחות על הכביש ובסמוך משאית עם מעיכה בחזית, ובנוסף כחמישה כלי פגועים, ברכב הפרטי שנמעך נלכד צעיר כבן 19, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית, לאחר שחילצנו אותו מהרכב בסיוע הכיבוי ביצענו בדיקות רפואיות , הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. 2 גברים, נהגי משאית שנחבלו קיבלו טיפול רפואי ופונו לבית חולים כשמצבם קל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

Back to top button