חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

נמרי המדבר: הוקמה יחידת מתנדבי מג"ב ללוחמה בפשיעה החקלאית במרחבים

היחידה ללוחמה בפשיעה החקלאית, שתהווה גם כיתת כוננות מועצתית בחירום, החלה לפעול השבוע במועצה האזורית מרחבים, זאת לאחר 3 חודשי הכנות והיערכות, כתיבת פקודות, תיקי אימון ונוהלים. היחידה תילחם גם בפריצות לבתים, טיפול בשוהים בלתי חוקיים, סמים ועוד. היחידה תצא לפעילויות ממוקדות על בסיס מודיעין של מג"ב ותחנות המשטרה נתיבות ואופקים.

את הקמת יחידת "נמרי המדבר" יזם מפקח אהרון לב טוב, קצין מג"ב תחנת נתיבות, לחיזוק ביטחונם האישי של תושבי וחקלאי המועצה האזורית מרחבים. לב טוב פעל בשיתוף שוטרי מג"ב: מב"ס סמי אברהם, מב"ס שי כנה, מש"ק השובלים גיא צפרירי ומדריך הלוט"ר אודי יעקב.

בשבוע שעבר התקיים המפגש הראשון של היחידה ובמהלך השבוע התקיימו גם 3 אימונים. ביחידה פועלים כ-20 לוחמים ו- 3 לוחמות מכל יישובי המועצה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היחידה הוקמה ותעבוד בשיתוף פעולה מלא עם קב"ט המועצה, מתן פהימי, ועל היחידה יפקד (בהתנדבות) מפקח דותן סלמי, מפעמי תש"ז.

ביום חמישי 31.5 יתקיים תרגיל מסכם המדמה אירוע של חדירת מחבלים ליישוב במועצה.

ראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג' מברך על היוזמה "הודות לפעילות המשותפת של משטרת ישראל, מג"ב, המועצה והמתנדבים הרבים, אנו רואים ירידה בפשיעה באזורנו. בשבועות האחרונים מותקנות מצלמות אבטחה ביישובים, זאת בהמשך לדיונים שקיימנו בוועדת הפנים של הכנסת, להוספת מרכיבי ביטחון ובקרוב יוקם מוקד משותף לשדות נגב ומרחבים, בהתאם לסיכום עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שפועל ללא לאות למיגור התופעה. אני מבקש להודות לכל השותפים הרבים ולמתנדבים שפועלים בלילות, לאחר יום עבודה, מתוך התגייסות מוחלטת להגנה ושמירה על הבית."

באדיבות דוברת המועצה האזורית מרחבים
באדיבות דוברת המועצה האזורית מרחבים
באדיבות דוברת המועצה האזורית מרחבים

Back to top button