חדשות חוץמבזקיםפוליטי / מדיני

כיכר הטיימס בניו יורק יצבע כחול לבן ויהפוך למסיבה הישראלית הגדולה בעולם

"הקונסוליה הכללית של ישראל בניו יורק", בשיתוף משרד התרבות והספורט, בראשות השרה מירי רגב, תקיים אירוע ראשון מסוגו והיסטורי בעיר ניו יורק, לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל. האירוע, אשר יהיה פתוח לקהל הרחב, יתקיים בערב ה- 3 ביוני, בכיכר הטיימס במנהטן (Times Square).

במסגרת האירוע, החל מהשעה 20:00 (שעון ניו יורק), כיכר הטיימס בניו יורק תצבע כחול לבן ותהפוך למסיבה הישראלית הגדולה ביותר בעולם. על מסכי הענק יוקרנו קטעי וידאו וקול המציגים את ההיסטוריה של מדינת ישראל, מורשת וחדשנות. המיצג הייחודי שאורכו כ- 4 דקות יוקרן על גבי המסכים לעיני מיליוני אנשים.

צילום: יח"צ, מנהלת אירועי ה-70

מירי רגב, שרת התרבות והספורט, מסרה: "הפלא, שקוראים לו ישראל, יוקרן על מסכיו הענקיים של הטיימס סקוור במסגרת אירוע של פעם בשבעים שנה. הטיימס סקוור בניו יורק, אחד המקומות המרכזיים ביותר בעולם, הוא המקום הסואן, החדשני והראוי ביותר לשמש חלון ראווה מהפנט לפריצות הדרך הישראליות בכל התחומים. לראשונה, במהלך אירועי ההצדעה המסורתיים למדינת ישראל בניו יורק, נקרין על מסכי הענק בטיימס סקוור את סיפורה הניסי של מדינת ישראל, מדינה, שבשבעים שנה, הצליחה להרקיע שחקים, כנגד כל הסיכויים, בכל תחום בהוויית חייה. לראשונה על מסכי הענק בטיימס סקוור, נביא לידי ביטוי את 'הדמיון הישראלי', שהפך מחלום למציאות. אני מזמינה אתכם לטיימס סקוור להתרגש עמנו מחוויה עוצמתית של סיפור ההצלחה הישראלי. יחד נחגוג את הקשר האמיץ בין ארצות הברית לישראל, קשר, המבוסס על ערכים משותפים של צדק, שוויון ושאיפה לשלום. הצטרפו אלי לטיימס סקוור ויחד נכוון את מחוגי הזמן לשבעים שנה של חזון והגשמה, המגלמים בתוכם חלומות של אלפי שנים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דני דיין, הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, מסר: "אני גאה להיות חלק מאירוע היסטורי, חד פעמי אשר יתקיים בעיר ניו יורק. חגיגות 70 שנה למדינת ישראל יצוינו לראשונה בלב הפועם של העיר ניו יורק, "טיימס סקוור". לתושבי ניו יורק והסביבה מצפה הפתעה בסדר גודל שלא נראה כמותו מעולם. אני מזמין את כל תושבי ניו יורק באשר הם להיות חלק מהיסטוריה ולחגוג איתנו."

כיכר הטיימס בניו יורק, ממוקמת במפגש הרחובות 42 וברודווי וידועה בעולם הודות למסכי הפרסום הגדולים והנוצצים המכסים את הבניינים בכיכר.

מיליוני איש פוקדים את הכיכר מדי יום. לתושבי ניו יורק מצפה הפתעה גדולה, היות ומסיבה בסדר גודל כזה מתקיימת אחת לשנה-בערב השנה החדשה.

צילום: יח"צ, מנהלת אירועי ה-70

Back to top button