בריאותחדשות הארץמבזקים

נדחתה הפגנת עובדי מקצועות הבריאות, השביתה נמשכת

בעקבות התערבותו האישית של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, החלו מגעים בין איגוד עובדי מקצועות הבריאות לבין הנהלת שירותי בריאות כללית ונציגי משרד האוצר בנושא המחסור החמור בתקנים להעסקת עובדים בסקטור הפארא-רפואי .

במחווה של רצון טוב, ערב חידוש הדיאלוג בין הצדדים, הוחלט לדחות את ההפגנה של עובדי מקצועות הבריאות אשר תוכננה להתקיים מחר מול משרדי הנהלת הכללית.

עם זאת, השביתה של עובדי הבריאות בבתי החולים ובמרפאות הקהילה תימשך מחר כמתוכנן. נזכיר כי בין העובדים השובתים: פיזיותרפיסטים, תזונאיות, קלינאיות תקשורת, מרפאים בעיסוק, שינניות, יועצים גנטיים ומטפלים ביצירה ובאומנות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יצוין כי במקביל לכך, מחר בשעה 14:30 צפוי להתקיים דיון בבית הדין לעבודה על המשך הצעדים הארגוניים של עובדי מקצועות הבריאות.

יו"ר איגוד עובדי מקצועות הבריאות בהסתדרות, אלי גבאי, מסר הערב כי: "החזרה לערוצי ההידברות נוטעת בנו תקווה. למען העובדים והמטופלים, אנו מייחלים למו"מ ענייני ורציני שיביא לסיומו המהיר של המשבר. זוהי שעת מבחן ואנו מקווים כי הנהלת הכללית ונציגי האוצר, ינהגו באופן שתואם את מידת האחריות שמוטלת על כתפיהם. אני רוצה להודות ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן וליו"ר ארגון העובדים הארצי של שירותי בריאות כללית, פרוספר בן חמו, על כך שנרתמו לסייע בתיווך בין הצדדים ובהשגת ההסכמות שיאפשרו לגבש פתרון למשבר".

צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות

Back to top button