חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

הירי מרצועת עזה נמשך במקביל לתקיפות צה"ל ברצועה

אתמול (שלישי) במהלך שעות הערב נפוצו דיווחים רבים על הפסקת אש בין ישראל לארגוני הטרור בעזה כשבראשם חמאס והג'יהאד האסלאמי שתיכנס לתוקפה בחצות. זמן קצר לאחר מכן החלו דיווחים המכחישים את הפרסום ובג'יהאד האסלאמי אף הבהירו כי אין בכוונתם להבליג לתקיפות צה"ל ברצועת עזה.

מנגד אמרו גורמים במערכת הפוליטית כי ישראל לא תקבל בשלב זה הפסקת אש נוכח המשך הירי הבלתי פוסק מרצועת עזה לעבר יישובים בשטח מדינת ישראל. ראש הממשלה אמר כי ישראל תגיב בעוצמה ותיגבה מחיר כבד מי כל מי שמנסה לפגוע בחיילי צה"ל ואזרחי ישראל.

יש לציין כי בישראל נחושים להעביר לארגוני הטרור מסר חריף שישראל לא תקבל ניסיונות פגיעה בתושבי המדינה, לא בירי פצמ"רים, לא בשליחת עפיפוני תבערה, לא בירי רקטות ולא בחפירת מנהרות טרור חודרות לשטח ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאז 07:00 בבוקר אמש ועד לשעה זו נורו משטח רצועת עזה מעל 100 פצצות מרגמה ורקטות. 3 חיילים נפצעו, אחד במצב בינוני ו-2 קל אשר פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

צוותי מד"א ואיחוד הצלה טיפלו במהלך היום בעשרות נפגעי חרדה. כמו כן צה"ל תקף מעל ל-40 יעדי טרור ברחבי עוטף עזה השייכים לחמאס ולג'יהאד האסלאמי. בשעה האחרונה הותקפו מספר יעדי טרור בצפון רצועת עזה.

ארכיון. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

Back to top button