צרכנות

פרקט חדש בשטח: הכירו את הפרקט שעמיד במים

פרקט חדש בשטח: הכירו את הפרקט שעמיד במים

מה לא אמרו על יכולותיו של הפרקט והשתלבותו בעולם העיצוב הישראלי? המראה שלו מעניק לכל חלל מראה אלגנטי ויוקרתי, הוא לא דורש תחזוקה מרובה ומעניק בידוד תרמי ונעים לכפות הרגליים. יש שיגדירו אותו כבחירה מוצלחת לכל בית.

פרקטים ידועים כחומר גלם שאינו צובר אבק ועמיד ונחשבים לעמידים בפני שריטות. וידוע לכל כי לא מדובר בטרנד חולף אלא בהמצאה גאונית שהגיע אלינו לפני כעשור מאירופה – נכנסה תחילה למשרדים ומשם התקדמה גם לעולם הדיור. ומנגד החיסרון הבולט של הפרקט הוא חוסר העמידות שלו למים מה שגרם לשימוש בו להיות מעט לא נוח ואף מסורבל. התרגלנו שאסור לשטוף/לרחוץ את הפרקט ואם נשפך בטעות מים אז מהר מהר  צריך לנגב לפני שהפרקט יתנפח.

פטנט של פרקט

יש כמה סוגים מבוקשים של פרקטים – החל מפרקט מעץ מלא ועד לפרקט למינציה. פרקט עץ מלא נחשב לאיכותי ויוקרתי ומנגד מאוד עדין כך שבקלות תוכלו לראות שריטות על הפרקט במידה ויש תנועה ערה של אנשים בביתכם. פרקט הלמינציה למשל נחשב כהרבה יותר זול ורבים יגדירו אותו כמוצר נוח  להרכבה, קל לניקוי, זול ומצויד בשכבת הגנה המונעת שריטות ופגיעה במשטח הפרקט, אבל החיסרון שלו מתבטא בצורך להחליף אותו בתדירות גבוהה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

<

שחקן חדש בתחום: פרקט נגד במים

עולם הפרקטים מנסה לייצר את עצמו כל פעם מחדש ולהפתיע עם מגוון חידושים למען המשתמשים במוצר. לאחר שיצא פרקט הלמינציה החליטו לפתח גם פרקט שעמיד למים ב־100 אחוז. מדובר בפרקט מבית חברת 'קוויק סטפ'  שידועה כחברה המביאה לשוק מוצרים ברמה גבוה ואין ספק שהחידוש הנ"ל מרשים מאוד ומגיע במספר דגמים למגוון חללים. חשוב לציין כי מדובר בפרקט ברמה גבוהה המיוצר מחומרים שאינם פוגעים בסביבה. הוא אינו מאפשר ולו לטיפת מים אחת ויחידה לחלחל לתוכו, וכך נותר יבש לחלוטין, ואיכות הפרקט ומראהו הנפלא נשמרים לאורך שנים רבות. פרקט זה מתאים לכל חדרי הבית או המשרד ובייחוד למטבחים וכדומה. יתרונות נוספות שיש לפרקט הוא הגמישות שלו שמעניקה לו דריכה שקטה ללא רעש.

פרקט זה מתהדר ביתרונות רבים, החל מציפוי שיפועי הפרקט בהידרוסיל, חומר דוחה מים, המאפשר ניגוב הפרקט ללא כל חשש – הרטיבות לא תחלחל אל תוך הפרקט ולא תיספג בו, דרך חיבור אנטי-סטאטי בין לוחות הפרקט, הדוחה אבק ומונע הצטברות לכלוך בשיפועי הפרקט, כך שקל ופשוט לנקותו, ועד לשילוב מנצח בין איכות למראה. כל אלו, הופכים את הפרקט המיוחד הזה למתאים בעיקר לחללים בהם יש לחות, כמו המטבח שלכם או חדרים אחרים בבית.

מחירו של פרקט עמיד זה מעט גבוה, אבל יש לקחת בחשבון שלאורך זמן פרקט עמיד במים לא יצריך עלויות גבוהות בעבור תחזוקה. בשורה התחתונה: לפני שאתם רוכשים כל פרקט כדאי לפנות לחברה מקצועית שמבינה את התחום ולקבל חוות דעת מקיפה בנושא.

בשיתוף קייטרינג לאירועים:  "קייטרינג הילולה"

Back to top button