חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

בן 56 נעצר בחשד שהצית 3 כלי רכב וגרם לשריפת בניין בנהריה

משטרת תחנת נהריה עצרה היום (שבת) תושב העיר בן 56, בחשד שגרם לשריפת בניין בן ארבע קומות הלילה ברחוב הגעתון, כאשר על פי החשד הצית 3 כלי רכב בחניית הבניין.

מדובר בשריפה שהחלה הלילה בשעה 03:10 ומקורה ככל הנראה בהצתת 3 כלי רכב בחניה שבתחתית הבניין, הקשורים לשכנו של החשוד, לפי החשד על רקע סכסוך הקיים ביניהם.

תשעה צוותי כיבוי ו-21 לוחמים מתחנת זבולון וחיפה בפיקודו של מפקד המשמרת רב רשף רמי ויצמן, פעלו במקום. כתוצאה מהדליקה כל הבניין בער, לוחמי האש פינו את הדיירים, פרצו את דלתות הכניסה של הדירות לחילוץ הדיירים וכיבו שלושה בתים שבערו כתוצאה מהדליקה. נזק כבד נגרם לבניין. פעולה מהירה ומקצועית של הכבאים מנעה פגיעה בנפש ולא דווח על נפגעים. מפקד מחוז חוף של שירותי הכבאות טפסר אריה רגב ומפקד תחנת זבולון סגן טפסר חזי לוי נכחו באירוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רס"ר חיים תיבי משירותי הכבאות וההצלה במחוז חוף שהגיע ראשון לאירוע סיפר: "ראיתי בעירה עצומה של רכבים ואופנועים מתחת לבניין, הזמנתי כוחות נוספים והוריתי ללוחמים לעבוד עם חומר כיבוי מסוג קצף בשל קרינת החום והלהבות הגבוהות. במקביל צוותי כיבוי נוספים פעלו לקרר את מיכלי הגז שבערו, על מנת שלא יתפוצצו ויגרמו לקריסה חלקית של הבניין. דיווחתי על אש ודאית ועל דיירים שלכודים בדירות. במקביל לכיבוי הדליקה התחלנו לחלץ דיירים, ילדים ובעלי חיים מן הדירות.
בחלק מהדירות השתמשנו בפורץ דלתות על מנת לחלץ את הדיירים״.

בשירותי הכבאות מדגישים כי העבודה המקצועית, המהירה ואסטרטגיית העבודה הנכונה הם שמנעו את קריסת הבניין ופגיעה בנפש.

החשוד כאמור נעצר ובכוונת המשטרה להביאו מחר לדיון בבית משפט השלום בקריות, בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצרכי החקירה והחשדות החמורים, לרבות תוצאותיהם, עת נדרש לפנות את דיירי הבית, בשל חשש ממשי לחייהם והנזק העצום לשלום הציבור, ביטחונו ורכושו.

צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף

צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף

צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף

צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button