חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

בני זוג מהדרום נעצרו בחשד לייצור והפצת מאות אלפי ש"ח בשטרות מזויפים

משטרת ישראל הפעילה שוטר סמוי וסיכלה הפצתם של מאות אלפי שקלים בשטרות מזויפים, 7 חשודים נעצרו ונתפס הציוד ששימש לזיוף השטרות.

במשטרה התנהלה לאחרונה חקירה סמויה, כנגד גבר ואישה תושבי הדרום שעל פי החשד מייצרים ומפיצים שטרות כסף מזויפים ע"י מכירתם. במסגרת החקירה הסמויה, הפעילה היחידה המרכזית של המשטרה שוטר סמוי, שבאמצעות מגוון שיטות והכוונה ממוקדת, הצליח לרכוש את אמונו של החשוד העיקרי שהציג עצמו כמי שמוכר את השטרות המזויפים.

במשך מספר עסקאות שבוצעו באזור ירושלים ע"י הסוכן המשטרתי והחשוד, הצליח הסוכן לרכוש מהחשוד מאות אלפי שקלים בשטרות מזויפים, וזאת תמורת כמה אלפי שקלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך העסקה האחרונה שהתבצעה ביום חמישי (31.5), רכש הסוכן המשטרתי מהחשוד כ – 150 אלף ש"ח בשטרות מזויפים, ועם מתן האות פעלו בלשי המשטרה ועצרו את החשוד בן 28.

זוגתו של החשוד, בת 22 נעצרה אף היא עת פשיטת בלשי המשטרה על ביתם שבדרום, שם נתפסה המעבדה והציוד ששימש את החשודים לזיוף השטרות, ובו דפים להדפסה, דיו, מדפסות וכלי חיתוך.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה בחשד ליצור, הפצה וזיוף בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נוספות.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, פעלו לייצור, העברה, הפצה והחדרה של השטרות המזויפים בעלי ערך של 50 ₪, 100 ₪ ו-200 ₪ למשק הישראלי. עוד נעצרו 5 חשודים נוספים שעל פי החשד נקשרו עם הזוג בעסקאות נוספות ושוחררו אמש לאחר שהוארך מעצרם ביום חמישי. זוג החשודים הובא בפני בית המשפט שהאריך מעצרם עד לתאריך 7.6.18.

במשטרה ציינו, "הפעילות הממוקדת והמתוכננת של המשטרה במהלכה הופעל השוטר הסמוי, סיכלה המשך הפצתם של מאות אלפי שקלים בשטרות מזויפים לשוק הכלכלי בישראלי ומעצרם של החשודים.
עבירות אלו עלולות לפגוע באופן קשה הן באזרח משלם המיסים, הן בכלכלת המדינה ושוק ההון והן במטבע השקל של מדינת ישראל, ובכך לגרום להפסדים כספיים רבים."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button