חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

גבאי: "בנט, ליברמן ונתניהו מאפשרים לחמאס לשרוף את הדרום"

יו"ר העבודה והמחנה הציוני, אבי גבאי אמר הערב (שלישי) כי ממשלת נתניהו היא "ממשלה חסרת אונים שעסוקה בראיונות באולפנים ותדרוך עיתונאים. ממשלה שלא מספקת בטחון לתושבי הדרום. בנט, ליברמן ונתניהו מאפשרים לחמאס לשרוף את הדרום. זה משחק ברולטה רוסית שיסתיים בפגיעות בנפש. אם נמתין לאסון נמצא את עצמנו מתגלגלים למבצע נוסף בעזה. תסתכלו קדימה ותמנעו את זה!".

גבאי התייחס מוקדם יותר היום לטרור העפיפונים הנשלחים מרצועת עזה ואמר כי "אותה ממשלה שהבטיחה למוטט את שלטון החמאס ולחסל את הנייה, ממשלה שהשרים שלה מדברים על כיבוש הרצועה, ממשלה שלרשותה עומד אחד הצבאות החזקים והמשוכללים בעולם – לא מצליחה להתמודד עם עפיפונים. אבל הבעיה האמיתית היא שהיא אפילו לא מנסה."

"הדרום בוער מהצתות בקטסטרופה שעוד לא נראתה כמוה. שמורות טבע הופכות לפחם, חקלאים מאבדים את היבול עליו עבדו כל כך קשה, תושבי עוטף עזה סובלים מזיהום אוויר וראש הממשלה מתעלם כאילו זה לא נוגע לו. והשרים? ממשיכים בשגרת יומם. המשחק המסוכן הזה עוד יסתיים באבדות בנפש. איפה אתם?!" אמר גבאי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף כי "הבלוף של ממשלת הימין נחשף פעם אחר פעם בכל מה שקשור לביטחון. מדברים, מצטלמים, מאיימים אבל כשבאמת צריך אותם – הם מתעופפים ונעלמים. אנחנו נשים סוף להונאה הזאת ונחזיר את הביטחון לתושבי עוטף עזה ולאזרחי ישראל כולם – לא בעיתון, במציאות."

אבי גבאי (צילום: מתוך טוויטר)

Back to top button