חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

נטו גולן: "בעשור הקרוב יהיו ברמה 100 אלף אזרחי ישראל"

"גורלה של רמת הגולן תלוי בנו. פיתוח רמת הגולן הוא אינטרס לאומי. מטרת התוכנית שבעשור הקרוב יהיו ברמה 100 אלף אזרחי ישראל " אמר הבוקר (רביעי) סגן השר ד"ר מייקל אורן אשר מקדם תוכנית לפיתוח רמת הגולן בעשור הקרוב בתמיכתו ובברכתו של שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון.

התוכנית כוללת בתוכה הקמה של וועד בין משרדי, תחת חסות משרד האוצר, המורכב ממנכ"לי משרדי האוצר, הבינוי והשיכון, הכלכלה והתעשייה, התחבורה וראש הממשלה.
הוועדה תדון בשורה של יוזמות לקידום הרמה בינהן תמריצים נוספים לתושבים, שיפור תשתיות התחבורה באזור, הרחבת התחבורה הציבורית, הגדרת קצרין כאזור של עבודה מועדפת, הרחבת מכללת "אוהלים ומוקדי התיירות, בניית מרכזים קהילתיים ומוקדי תרבות וספורט ועוד.

סגן השר ד"ר מייקל אורן אמר: "אנו יושבים ברמה מעל ל-50 שנים ומתגוררים שם רק כ-22 אלף אזרחי ישראל . היא חלק בלתי נפרד מצביונה של מדינת ישראל ועלינו לפתח את האזור. ההחמצה ברמה איננה רק דמוגרפית וערכית אלא גם סכנה ביטחונית. איראן פועלת להחליף את האוכלוסיה הסונית עם כוחות שיעים ולהתבסס צבאית בסוריה כדי להפוך את הגולן לקו עימות עם ישראל. יש לנו חלון הזדמנויות שחשוב לנצלו – הנוכחות שלנו שם חיונית לבטחונם של מדינת ישראל, המזרח התיכון והעולם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ מייקל אורן (צילום: אתר הכנסת)

Back to top button