חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

צפו: הנהג נרדם באמצע הצומת, שוטרי התנועה העירו אותו

שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל שהיו הלילה (רביעי) בפעילות אכיפה בכביש 40 הבחינו בצומת נען ברכב פרטי שעומד בצומת כשאורות הבלם שלו דולקים והרכב מונע. השוטרים שנעמדו אחריו הבחינו כי האור הירוק ברמזור דולק אך הרכב לא מתקדם והחליטו לצאת אל הנהג ולברר את פשר העניין.

השוטר שפתח את הדלת הבחין לתדהמתו בנהג כשהוא רדום על המושב. השוטר העיר את הנהג כשהוא מריח ריח חריף מאוד של אלכוהול הנידף מפיו. מיד השוטר דומם את המנוע של הרכב מחשש להידרדרות של הרכב עקב מצבו של הנהג. לשאלת השוטר האם הוא שיכור ענה הנהג "אני מסטול".

הנהג תושב אזור הדרום בן 31 שהיה בנסיעה מבאר יעקב לדרום התבקש להציג מסמכים, כאמור במהלך הבדיקה הנהג התנגד לעיכוב והחל להתלהם תוך שהוא מנסה להכשיל את השוטרים ולהכניס סיגריה לפיו. מיד הודיעו לו השוטרים שהוא עצור תוך שהם אוזקים את ידיו. לאחר שנעצר נלקח הנהג לבדיקת שכרות, בהינתן לו מספר הזדמנויות סירב הנהג לבדיקה ונחשב כמי שנהג תחת השפעת אלכוהול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבדיקה מעמיקה יותר נמצא כי הנ"ל נוהג תחת פסילה של בית משפט בגין תיק שכרות משנת 2017. לאחר שנחקר ביחידת הבוחנים נשאר במעצר עד להבאתו בפני בימ"ש לדון בהארכת מעצרו.

במשטרה ציינו כי הודות לעירנות השוטרים בהחלט נמנע אסון העלול היה להסתיים בתאונה קשה.

צילום: דוברות המשטרה

 

Back to top button