חדשות חוץמבזקים

מרדף של שעתיים אחר חייל במשמר הלאומי שגנב נגמ"ש מבסיס צבאי

משטרת וירג'יניה עצרה אמש (שלישי) בשעות הערב (05:20 שעון ישראל) את ג'ושוע פיליפ יאבוט, חייל מבסיס המשמר הלאומי בן 29 תושב הבירה ריצ'מונד שחשוד בהימלטות מהמשטרה ובשימוש בלתי מורשה ברכב ונהגיה תחת השפעת סמים.

יאבוט המשרת בבסיס המשמר הלאומי פורט פיקט שבמזרח וירג'יניה גנב רכב משוריין מהבסיס והחל בנסיעה ברחובות עד שהגיע לעיר ריצ'מונד הנמצא כ-100 קילומטרים מהבסיס. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למראה הרכב המשוריין ברחובות שבמשך כ-60 קילומטרים ביצעו אחריו מרדף שארך כשעתיים ובמהירות מירבית של 65 קמ"ש. במשטרה ציינו כי המרדף אחריו החל בפורט פיקט בבלקסטון והוא נעצר סמוך לבניין העירייה בעיר ריצ'מונד.

קרדיט: 8NEWS

גורם צבאי בבסיס המשמר הלאומי אמר כי הרכב המשוריין נגנב במהלך אימון שגרתי וכי הרכב לא מצויד בנשק כלשהו אך לחייל יאבוט היה עמו נשק ללא תחמושת. המשטרה מסרה כי החקירה נמשכת וסירבה לציין מה היה המניע לגניבת הרכב, אך ציינה כי יאבוט היה תחת השפעת סמים בעת מעצרו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבסיס המשמר הלאומי סיפרו כי יאבוט הוא סגן ראשון שמש כמפקד פלוגה בגדוד 276 ויש לו יותר מ-11 שנות שירות. הוא שירת באפגניסטן בין השנים 2008-2009 עם המשמר הלאומי של אילינוי.

יאבוט כאמור נעצר וכעת הוא מוחזק בכלא רייצ'מונד.

צפו במרדף אחר הנגמ"ש ברחובות

(קרדיט: 8NEWS)

Back to top button