חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

שתי נשים נפצעו קשה ובינוני בתאונת דרכים בכביש הערבה

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים בשעה זו (חמישי) טיפול רפואי ל-8 פצועים בתאונת הדרכים בין אוטובוס למשאית שאירעה בכביש 90 סמוך לצוקים.

במקום אישה כבת 60 במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים, אישה נוספת כבת 60 במצב בינוני שסובלת מחבלת ראש ו-6 פצועים נוספים באורח קל שנפגעו משברי זכוכיות. מסוק מד"א הוזנק לזירת התאונה בכדי לסייע בפינוי הפצועים.

חובש רפואת חירום במד"א אלי שריקי סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את האוטובוס עם זכוכיות מנופצות על תלותית עפר בשולי הכביש ובמרחק של כ 300 מטרים בהמשך הכביש את המשאית עם פגיעה בחזית. אישה כבת 60 שסבלה מחבלה קשה בגפיים שכבה בסמוך למדרגות האוטובוס כשהיא בהכרה מעורפלת, מיד התחלתי להעניק לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים והנחת חסם עורקים. פצועים נוספים יצאו באופן עצמאי מהאוטובוס והתהלכו במקום. יחד עם כוחות גדולים של מד"א וכוחות רפואה של הצבא שהגיעו למקום הענקנו לפצועים טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדובר אגד נמסר כי "אוטובוס אגד שיצא ב 07:00 הבוקר בנסיעה מחדרה לאילת נפגע על ידי רכב מסחרי שנסע מאילת צפונה על כביש הערבה. על פי עדויות ראשוניות הרכב המסחרי עקף משאית בנתיב לא פנוי מול האוטובוס הנוסע דרומה. נהג האוטובוס גילה תושייה רבה שמנע אסון וכדי להימנע מתאונה חזיתית סטה לשול הדרך שאינו סלול תוך ייצוב האוטובוס ואולם המסחרית גרדה את צידו השמאלי. מהעדויות הראשוניות 9 נוסעים נפגעו ברמות פציעה שונות ומטופלים על ידי כוחות ההצלה במקום."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button