צרכנות

5 דרכים לשיפור החניה הביתית

אנו מקדישים לתחזוקת הבית לא מעט זמן ואנרגיה. חשוב לנו לטפח את הסביבה הביתית שלנו, לשמור על סדר וניקיון ולדאוג שלנו ולבני ביתנו יהיה נעים, פונקציונאלי ובטוח. לכן נשטוף רצפות, נתלה תמונות, נשקה עציצים ונביא בעלי מקצוע לתיקונים ושיפוצים.

המכונית שלנו היא גם כן מקור לתעסוקה, אם לצורך ביקורים במוסך או שטיפת הרכב וטיפול שוטף.
כמובן, שטבעי והגיוני שנדאג לסביבה שלנו באכפתיות שכזו ועל כן לא מן הנמנע שגם החניה הביתית שלנו תקבל מעט מתשומת ליבנו, על אחת כמה וכמה כאשר גם מדובר בבטיחות שלנו, של עוברי אורח וכלי הרכב שלנו ושל אחרים.

בהתאמה לכתוב מעלה, ריכזנו עבורכם חמישה טיפים כיצד לשפר את החניה הביתית:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

1)     שמירה על חניה בטוחה: התנאים בזמן חניית הרכב לרוב מאתגרים מעט, אם בשל הצפיפות במקום, נסיעה אחורנית שלא פשוטה לכולם או שטחי ראייה "מתים". כדי לחשוף שטחים מתים, מומלץ להתקין מראה פנורמית. המראה מרחיבה את שדה הראייה וחושפת שטחים "מתים" אשר עשויות להחוות בהם סכנות. מומלץ להתקין מראה פנורמית במיוחד בחניות בבתים משותפים בהם קיים ריבוי של הולכי רגל ושכנים בחניון העלולים להתפרץ לנתיב הנסיעה. בחניות בבתים פרטיים מומלץ להתקין מראה פנורמית שתאפשר זווית ראייה רחבה ביציאה מהחנייה אל הרחוב.

2)     מיקום מדויק של הרכב בשטח החניה. בין אם בחניה הממוקמת בבניין משותף או בחניה בחצר בית פרטי: התקנת מעצור חניה תעזור לנו למקם את הרכב בדיוק בנקודה הרצויה בקצה החניה ובכך לחסוך פגיעות של הרכב בעצמים שונים בקצה או בסביבת תא החניה

3)     שמירה מפני "גניבת חניות": תופעה נפוצה לרוב בבניינים משותפים. וודאי קרה לכם לא פעם, שחזרתם הביתה בסוף יום עבודה וגילתם רכב אחר שחונה לכם בחנייה. לשם כך רצוי להתקין שומר חניה – מתקן פשוט ולא יקר שפותר את הבעיה וחוסך עצבים.

4)     התקנת סככה: לעיתים ובעיקר בחניות בבתים פרטיים, החנייה ממוקמת בחוץ תחת כיפת השמיים, הרכב חשוף לפגעי מזג האוויר ובימי הקיץ החמים לוהט להיכנס לרכב שעמד כל היום בשמש. סככה בנויה או טבעית משיחים מטפסים תצל על רכבנו.

5)     שערים חשמליים בחניות פרטיות בבתים, אם לא מונעים לחלוטין את גניבת רכב, לפחות מהווים גורם מרתיע ומפחיתים את הסיכוי לגניבת הרכב.

החניה היא חלק בלתי נפרד מהסביבה היומיומית שלנו, שמירה וטיפוח שלה בכמה דרכים פשוטות (או חלקן) יהפכו אותה למקום נעים ובטוח יותר לנו וגם למכונית שלנו.

5 תגובות

  1. כתבה מעניינת, גרמה לי לחשוב על מצבים יומיומים שלא חשבתי שיש להם פתרונות

Back to top button