חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: שני אחים מרהט ניסו לרצוח תושב העיר בשל תאונת דרכים קלה

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עבד וסאלם אלטורי, שני אחים תושבי רהט, בגין ניסיון רצח ותקיפה בצוותא של תושב רהט, בחודש שעבר, בשל התנגשות קלה בין רכבו של המתלונן לרכבו של אחד הנאשמים.

מכתב האישום עולה כי בין הנאשמים לבין האחים סאמי ומאג'די אלהוזייל יש היכרות מוקדמת וכל הארבעה מתגוררים ברהט.

בתאריך 14.5.18, סמוך לשעה 20:30 נסעו סאמי ומאג'די ברכב ברהט, כשסאמי נהג ברכב, ובמהלך הנסיעה, ארעה התנגשות בין מראות הרכב בו נהג סאמי ובין הרכב בו נהג עבד אלטורי, ומראת רכבו של עבד נפגעה. עבד כעס על סאמי בשל כך. סאמי ומאג'די חששו כי יתפתח סכסוך אלים עם עבד אלטורי ומשפחתו בשל האירוע, עדכנו את אביהם במתרחש, החליטו כי ישנו אצלו באותו לילה, ונסעו מאוחר יותר, לקחת ציוד ולהתארגן כדי לחזור לבית אביהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאוחר יותר באותו היום, סמוך לשעה 23:00, בעת שהיו סאמי ומג'די בדרך לבית אביהם, דלק אחריהם ברכב סאלם אלטורי עם שניים אחרים. במקביל הגיע למקום עבד אלטורי ברכב אחר, עצר בשולי הדרך וכשחלף רכבם של סאמי ומאג'די על פניו, השליך עבד דבר מה לעבר החלון האחורי ברכבם וניפץ את החלון.

סאמי ומג'די המשיכו בנסיעה והתקרבו לביתו של אביהם, כשהנאשמים והאחרים דולקים אחריהם.

סאמי עצר את הרכב בשולי הכביש, סמוך אחרי בית האב, והנאשמים והאחרים עצרו את שני כלי הרכב בכביש, יצאו לעבר סאמי ומאג'די בריצה, כשהם אוחזים באלות ומוטות ברזל, והחלו להכות את סאמי בראשו מכות נמרצות עם מוטות הברזל. סאמי נפל על הקרקע על גבו מהמכות, ושכב על הקרקע, כשהוא מדמם ולא מגיב. וגם במצב זה המשיך עבד להכות את סאמי במוט ברזל בראשו.

מאג'די שהבחין בנעשה, רץ לכיוון סאמי שהיה על הקרקע, ונשכב על סאמי, בניסיון להגן עליו מפני פגיעה נוספת ואז הוכה במוט בגבו מספר פעמים.

הנאשמים והאחרים נמלטו מהמקום רק לאחר שאביהם ואחיהם של מג'די וסאמי יצאו מחצר הבית והתקדמו לעברם.

סאמי הובהל למרכז הרפואי סורוקה, שם התברר כי נגרמו לו שברים מרובים בעצמות הגולגולת הכוללים שבר דחוס ומרוסק, חדירה לתוך המוח, דימומים רבים ובצקת במוח ועוד. סאמי עבר מספר ניתוחים דחופים, ועד למועד הגשת כתב האישום עדיין מאושפז, כשהוא מורדם ומונשם, במחלקה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי במרכז הרפואי סורוקה.

במקביל להגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות להורות על מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים נגדם.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע

Back to top button