חדשות הארץמבזקים

בלון תבערה נחת על גג מבנה ביישוב בחוף אשקלון, נגרם נזק

בלון תבערה, אשר הגיע מכיוון רצועת עזה, נחת על גג מבנה באחד הישובים במועצה האזורית חוף אשקלון. אין נפגעים. נזק קל נגרם למבנה. השריפה כובתה בתוך זמן קצר על ידי רבש"צ הקיבוץ וכבאית מקומית.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, התייחס לאירוע ואמר כי "בימים אלה הסתיים הקציר ברוב השדות. בהתחלה אמרו: 'עפיפונים זה משחק ילדים'. אחר כך העפיפון הגיע יחד עם לפיד בוער והשדות החלו להישרף. התארגנו כאן באזור עם קומביינים מכל הארץ וקצרנו את השדות כמה שיותר מהר. לשמחתי, משרד החקלאות נרתם וסייע לחקלאים במתן תקצוב להקדמת הקציר. והנה, מגיע גם בלון ההליום, שיכול להגיע עד שמונה ועשרה ק"מ מהגבול."

"אז מה הבעיה? הפתרון לכאורה הוא פשוט: ניתן היה להפסיק את אספקת גז ההליום לרצועת עזה, אלא שיש בעיה: גז הליום משמש את בתי החולים ברצועת עזה ומבחינתנו, כל מה שקשור לרפואה והצלת חיי אדם – אנחנו לא מגבילים." אומר פרג'ון "בינתיים, הבלונים ממשיכים להגיע מרצועת עזה ואני סבור שעם תום עונת הקציר, יתגברו גם הניסיונות לשלוח בלוני נפץ. אנחנו נכנסים לעידן נוסף של טרור שגם איתו אנו צריכים לדעת להתמודד ואני בטוח שגם כאן המדינה תצטרך להשקיע הרבה מאוד משאבים וכמו שהתמודדה עם הפצמ"רים והקסאמים, המדינה תתמודד עם בלוני הנפץ והתבערה. אני סמוך ובטוח שגם כאן, הצבא עם יכולותיו הטכנולוגיות, ייתן לזה פתרון. ובינתיים, אני סבור כי משרדי הממשלה הרלוונטיים חייבים לשבת עם ראשי הרשויות בעוטף עזה על מנת להכין תכנית כלכלית רב שנתית שתאפשר לנו להמשיך ולהתמודד עם מגוון פעולות הטרור שבא לפתחנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המועצה האזורית חוף אשקלון

צילום: דוברות המועצה האזורית חוף אשקלון

 

תגובה אחת

  1. עוד לא שרפו את כל המדינה כך שכנראה ההנהגה אינה מוצאת לנכון להגיב!!! אני רק שואלת עד מתי זה יימשך , מערכת הביטחון עם ראש הממשלה ישנים בשקט, כי הם מאבטחים, אנכנו לא !!!!!

Back to top button