מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ניסו לייבא לישראל כמות אדירה של קוקאין בשווי עשרות מיליונים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בלוד כתבי אישום נגד אברהם ביטון, מרדכי יוסיפוף וכן נגד איתן קופלוביץ', המייחסים להם, בין היתר, עבירות קשר לפשע, ייבוא סם מסוכן וניסיון ייבוא סם מסוכן.

על פי עובדות כתבי האישום, יוסיפוף קשר עם ביטון, קופלוביץ' ואחרים קשר לייבא מקולומביה לישראל ולהחזיק כ 102 ק"ג סם מסוג קוקאין, ששווים כ 40 מיליון ש"ח. בהתאם לקשר, נשלחו 95 ק"ג קוקאין נטו מקולומביה לישראל, אולם נתפסו על ידי גורמי האכיפה בקולומביה. במסגרת פעילות משטרתית הועברו כ- 10 ק"ג נטו מהסם שנתפס לישראל. חלקם נמסרו, יחד עם חומר דמה הנחזה להיות סם, לידיו של סוכן משטרתי, אשר תפקידו היה להתייצג כמחזיק הסמים במסגרת הקשר, ולמסור את הסמים למי שידרוש אותם בארץ. ביום 14.05.18 נטל יוסיפוף מרכבו של הסוכן שני שקים אשר הכילו סם מסוג קוקאין במשקל של כ 1.2 ק"ג וחומר דמה הנחזה להיות סם, העביר אותם לרכבו ונעצר.

בבקשת המעצר נכתב כי: "המשיבים ניסו לייבא לישראל כמות אדירה של סם מסוג קוקאין, בשווי עשרות מיליונים, תוך תכנון קפדני ומתוחכם, וחלוקת תפקידים בניהם. ניסיונם של המשיבים לא צלח, אך ורק בשל העובדה שהסמים נתפסו על ידי המשטרה. די בכך כדי ללמוד על מסוכנותם הרבה והעובדה שלא ניתן לתת בה אמון ולשחררם לחלופת מעצר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים כנגדם.

אילוסטרציה

Back to top button