צרכנות

אבישי מנעולן – המנעולן המוביל באזור הדרום

מגוון רחב של שירותים מקצועיים, צוותי עבודה מוסמכים בפריסה אזורית רחבה, מתן שירותי חירום וחילוץ מסביב לשעון ואישור מטעם משטרת ישראל לצרכי עיסוק בענף, כל אלו ועוד הופכים את שירותיו של אבישי המנעולן למובילים בתחומם באזור הדרום.

אבישי המנעולן – שירותי מנעולן מוסמך 24/7

אבישי פורץ מנעולים הינו שירות מקצועי המאפשר לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות ממגוון רחב של שירותי פריצה ושירותים נלווים נוספים הקשורים לבעיית נעילה כזו או אחרת עימה אתם נדרשים להתמודד. שירותים אלו כוללים בין היתר:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • שירותי פריצת מנעולים למטרות תיקון והחלפה של כל סוגי המנעולים
  • שירותי פריצת רכבים ללא גרימת נזק לכלי הרכב
  • שירותי החלפת מנעולים
  • שירותי חילוץ וחירום בתחום המנעולים 24 שעות ביממה- 7 ימים בשבוע

ומגוון רחב של שירותים נלווים כגון: תיקון דלתות, שכפול מקצועי של כל סוגי המפתחות, ייעוץ והתקנה של מערכות מיגון לסביבת המגורים והעבודה, התקנה/תיקון והחלפה של מנעולי כספות ושירותים נוספים המאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מפתרון מהיר ומקצועי של כל בעיית נעילה עימה אתם נדרשים להתמודד.

מערך שירות אזורי מסביב לשעון!

שירותיו השונים של אבישי המנעולן מוצעים לתושבי הדרום במתכונת שירות אישי מסביב לשעון (24/7), כאשר צוותי החילוץ והחירום של אבישי המנעולן מורכבים ממנעולנים מוסמכים המתמחים בכל פתרונות השירות האפשריים בתחום המנעולים, בין אם מדובר בבעיות נעילה ברכב ובין אם מדובר בבעיות נעילה בדלתות פנים וחוץ ו/או בבעיות נעילה של כספות ומערכות מיגון מתקדמות מסוגן.

אזורי השירות של אבישי המנעולן מוצעים לכם בכל הערים והיישובים באזור הדרום, לרבות, אשדוד-אשקלון, קרית מאלכי – קרית גת, באר שבע, אופקים, ירוחם, דימונה, ערד, נתיבות, להבים, שדרות, עומר, מיתר ויישובים נוספים באזור הדרום.

שירות אמין ומקצועי בראש סדר העדיפויות

שירותיו של אבישי המנעולן, מתאפיינים בין היתר במתן שירות אישי ומקצועי לכל לקוח/ה, כאשר כל צוותי העבודה בראשותו של אבישי המנעולן מאובזרים במערכות הציוד המתקדמות ביותר מסוגן בענף המנעולים על מנת להעמיד לרשותכם את הפתרון הנכון בזמן אמת. כמו כן, כל אנשי הצוות בראשותו של אבישי המנעולן מחזיקים בתעודת יושר מטעם משטרת ישראל ופועלים באישור משטרת ישראל. תעודה זו מעידה בין היתר על אמינותם של אנשי הצוות.

פתרונות נעילה מתקדמים לכל מטרה

פתרונות השירות המוצעים לכם אצל אבישי המנעולן מספקים לכם את המענה המקצועי והמיידי ביותר לכל בעיית נעילה עימה אתם נדרשים להתמודד. מערכות הציוד העומדות לרשותו של אבישי המנעולן בשילוב הידע המעשי-מקצועי אותו הוא רכש לאורך שנות פעילותו בענף המנעולים, מבטיחים גם לכם את הפתרון המתקדם ביותר מסוגו בזמן אמת.

במידה וגם אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם בעיית נעילה כזו או אחרת ברכב או במנעולי דלתות הבית, המשרד או בית העסק, זה הזמן ליצור קשר ישיר עם אבישי המנעולן ולהבטיח לעצמכם את הפתרון המקיף והמקצועי ביותר.

המאמר בשיתוף עם "אבישי מנעולן"
לאתר :
https://www.avishay-m.co.il/

Back to top button