צרכנות

מתקנים מתנפחים? כבר מזמן לא רק באירועים גדולים!

למי שבנינו עובר קצת באירועים שונים לילדים או אפילו בימי הולדת בטח שם לב שמתנפחים תופסים חלק עיקרי וגדול באירועים, מתקנים מתנפחים הפכו להיות אטרקציה קלה ונגישה לכולם והדבר העיקרי בחלק גדול של אירועים רבים.

אפשר להבין למה, זה כיף לא נורמלי כמעט לכל גיל צעיר, זה בטיחותי לשימוש וניתן להשיג מתנפחים בכמה עשרות או מאות שקלים בלבד, תלוי בסוג המתנפח.

אם בעבר שהינו ילדים היינו רגילים להינות מטרמפולינות ומתקנים מתנפחים רק בהפנינגים או בשוק פורים מטעם הבית ספר או העירייה כעת נוכל למצוא אותם לילדים שלנו כמעט בכל אירוע קטן, זה נהפך לדבר כל כך זול ואטרקטיבי שגם משפחות עם ילדים קטנים מחליטים להביא אותם סתם ככה שיהיה יום כיף לילדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האופציה הקלה והפשוטה ביותר להשיג מתנפחים מכל מיני סוגים וסגנונות שונים היא באמצעות השכרת מתנפחים, אם תעשו חיפוש קטן בגוגל תוכלו למצוא ולראות כמה חברות מציעות לכם מגוון רחב של מתנפחים להשכרה במחירים פשוט זולים!

בניגוד למה שרבים חושבים, מתנפחים זה דבר קל ושפוט לגמרי לתפעול וכל מבוגר אחראי יכול לעשות את זה, אין צורך במפעיל או באיש מקצוע מסוים, בייחוד אם אתם בוחרים במתנפחים הביתיים הרגילים, הם קלים לפתיחה, ניפוח וקיפול וחלקם הגדול, תאמינו או לא יכול להיכנס בכל רכב משפחתי רגיל.

אם אתם מוצאים את עצמכם שוכרים יותר מידי פעמים את המתקנים המתנפחים אולי עדיף שפשוט תקנו אותם, גם מכירה של מתנפחים ביתיים זה נהפך לדבר זול השווה לכל כיס.

הורים רבים שחוגגים ימי הולדת לילדים דואגים להביא את אותם מתקנים גם למסיבת יום ההולדת, אין ספור ימי הולדת לילדים לא עוברים בלי מתנפח אפילו קטן. זה הופך להיות פעילות כיפית וחלק עיקרי של כיף ביום הולדת.

יחד עם זאת, לא כדאי לשכוח שכשאר ישנה פעילות עם מתנפחים היא עלולה להיות מסוכנת אם לא מקפידים על כללי הבטיחות.

כדאי תמיד לקרוא הוראות בטיחות של מתקנים מתנפחים ולהקדיש תשומת לב רבה לעניין, תמיד להשאיר מבוגר אחראי שיהיה בפיקוח על אותם מתקנים.

בנושא הבטיחות חשוב וכדאי מאד ובעיקר אם מדובר בילדים קטנים לבחור במתנפחים מגודרים למניעת נפילות, כי אחרי הכל בטיחות ילדינו קודמת לכל!

גם באירועים שונים מן הסוג של ברית או בריתה מומלץ מאד לעשות אזור באולם שיוקדש למתנפח או שניים, זה יוסיף המון לילדים ויתן חשק גדול גם להורים להגיע בשמחה.

דבר מעולה שמשתלב טוב עם מתנפחים זה מכונות מזון, השכרת מכונת סוכר או מכונת פופקורן ועוד יכולות להיות פתרון נפלא לאוכל לילדים ולהפוך את יום ההולדת או כל אירוע אחר לחוויה טובה גם מבחינת האוכל.

Back to top button