צרכנות

טיפים לבחירת קורס נגרות מנצח

נגרים רבים החלו את דרכם כתחביב, שצבר תאוצה עד שהפך לעיסוק המרכזי בחייהם. נגרות היא הרבה תשוקה ויצירתיות אבל בסופו של דבר, היא מבוססת על פרקטיקה.
בבואכם לעבוד בנגרות, בין אם ביצירת עבודות נגרות לסביבת המגורים, מזנונים, ספריות, מטבחים או דקים מעץ ופרגולות לשטחים חיצוניים, זכרו שנגרות דורש שילוב בין תיאוריה למעשה. הרבה מאוד אימון ומנטורים שילוו אתכם בדרך להצלחה.

כיצד תבחרו קורס נגרות בו תוכלו ללמוד את כל יסודות התחום ולצאת עם הידע הדרוש לעבודה? לפניכם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם במשימה.

ללמוד מהאנשים הנכונים
אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת קורס נגרות הוא לבחור ממי לומדים, מי תהיה הדמות שתוביל אתכם צעד אחר צעד ללימוד רזי התחום. מומלץ ללמוד אצל נגר ותיק בעל ניסיון רב בכל עבודות הנגרות שהוא גם איש מקצוע מוערך אבל גם מורה טוב שיודע להעביר את הטכניקות בסבלנות תוך ליווי אישי של כל אחד מהתלמידים. העדיפו קורס נגרות בו מלמדים יותר ממורה אחד מנוסה, כך תוכלו לקבל זוויות שונות על המקצוע ממגוון מדריכים שכל אחד מהם מתמחה ברובד אחר של אמנויות העץ בין אם רישום, בניית סירות ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סוג הקורס הנבחר
שימו לב שקיימים מבחר קורסי נגרות במסלולים שונים ולכל אחד מתאים מסלול אחר. בדקו מה הקורס המתאים לכם ביותר מבחינת הידע עמו אתם מגיעים לתחום והכלים עמם אתם רוצים לצאת לשטח בסיום הקורס. קיימים קורסים קצרים שיספקו לכם הצצה לעבודת הנגרות וכך תדעו שהתחום באמת מדבר אליכם ומתאים לכם וקורסים ארוכים יותר ומעמיקים במיוחד. כמו כן, ישנו מסלול שנתי מעשיר ביותר למי שרוצה להתמקצע בכל הנדרש לעבודה בנגרות.

שילוב מנצח בין תצפיות לתרגול
לפני הרישום לקורס, רצוי לבחון את המתודולוגיה ושיטות הלימוד הנהוגות – כיצד בעצם מועבר החומר הנלמד. לרוב כשקורס מתקיים במתכונת של סדנה בסוג של בית מלאכה הוא נחשב קורס פרקטי יותר, כיוון שלסטודנטים ניתנת הזדמנות להתנסות הלכה למעשה בכלים.
מומלץ לבחון קורס שמחבר בין תיאוריה לפרקטיקה, כולל תצפיות במדריכים בשעת מעשה על מנת לבחון כיצד נעשית העבודה ותרגול כדי להתנסות בעבודה ולקבל פידבקים מהמדריכים. בדקו מה כולל הסילבוס מבחינת תכנית הלימודים, בין אם שיטות נבחרות לעיבוד עץ, עבודה עם מכונות נגרות פופולאריות וכלי עבודה ידניים וחשמליים, למינציה, חריטה, יצירת ארונות אמבטיה ומטבח ועוד.

רואים תוצאות
חשוב לבדוק מלכתחילה עם איזה ידע וכלים תצאו מהקורס. כלומר, האם בסיום הקורס תדעו לבצע עבודות נגרות בהתאמה אישית, להשתמש נכון עם פרזול, לתכנון רהיטים מסוגים שונים והאם תבנו באמת מוצרים שתוכלו להציג לראווה במסגרת תיק העבודות שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים. חשוב שמהבחינה הטכנית תעברו בקורס תהליך מקצועי שיכלול את השלבים הנדרשים מהזמנת הלקוח רהיט מסוים ועד ביצוע המוצר המוגמר כולל התקנתו.

אל תתפשרו על איכות. בחרו קורס נגרות מוביל, שוחחו עם בוגרי הקורס ואם אפשרי הגיעו גם לשיעור ניסיון להתרשמות אישית.

 

Back to top button