חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תושב שלומי "עקץ" רבים והוציא במרמה מעל 5 מיליון ש"ח

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד סרוליק טאייב בן 42 מהיישוב שלומי המייחס לו מספר רב של עבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות כאדם אחר, זיוף בכוונה לקבל , שימוש במרמה, ערמה ותחבולה, איסור הלבנת הון, איסור עשיית פעולה ברכוש אסור, הפרת הוראה חוקית, הסגת גבול, שימוש במסמך מזויף בכוונה לקבל דבר, איומים , גניבה בידי מורשה ושידול למסירת ידיעה כוזבת.

מעובדות כתב האישום עולה כי היה הנאשם מצוי בהליכי כינוס נכסים ופשיטת רגל, וחובותיו הגיעו לסך של מיליוני ש"ח. בתקופה זו רימה הנאשם במספר רב של מקרים מתלוננים רבים ושונים וקיבל לכיסו סך של 5,029,340 ש"ח וכן ניסה לקבל במרמה עוד כמיליון ש"ח .

הנאשם פעל במרמה לאורך תקופה ארוכה, תוך ביצוע עבירות רבות אחרות, לרבות עבירות הלבנת הון, עבירות לפי פקודת המיסים ועבירות לפי פקודת פשיטת הרגל וניתן לראות כי הוא מבצע עבירות רכוש באופן שיטתי ובהיקף ניכר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה המדינה לגבי קיומה של עילת מסוכנות שנסיבות ביצוע העבירות והיקף פעולות המרמה והזיוף מעידים על כך שנשקפת מהנאשם מסוכנות גבוהה ביותר כלפי ביטחון הציבור ורכושו. אשר על כן, מתבקש בית המשפט להיעתר לבקשה ולהורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

Back to top button