חדשות חוץמבזקיםסרטונים

מזעזע: כומר סוטר לתינוק במהלך טקס טבילה לעיני הוריו – צפו

סרטון שעלה לרשת השבוע (רביעי) ומהר מאוד הפך לוויראלי, גרף מיליוני צפיות בעולם ולזעם רב של מי שצפה בו. בסרטון נראה טקס טבילה בכנסייה כאשר זוג הורים הביאו את בנם הפעוט בפני הכומר אך לא תיארו לעצמם שכך יראה הטקס הקדוש.

בסרטון שאורכו כ-40 שניות נראה איש הדת הדובר צרפתית מתרגז במהלך הטקס על הפעוט שבידי אימו. "אני הולך לשים מים על המצח, ואחרי שאחבק את האיש הקטן הוא יהיה נוצרי" אומר הכומר הקשיש בסרטון.

אך הכומר נראה אט אט מאבד את סבלנותו כאשר הפעוט לא הפסיק לבכות. הוא תפס את פניו בידיים והרים את קולו על התינוק "תפסיק לבכות, תירגע, תירגע" אומר לו הכומר אך הבכי של התינוק גובר עוד יותר, אז הכומר אומר לו "אתה צריך להירגע, אתה צריך להירגע, הנה לך" ובאופן מפתיע נותן לפעוט הרך סטירה על לחיו לעיני הוריו ההמומים והנוכחים שישבו בכנסייה, שהיה אפשר לשמוע אותם מתנשפים לאחר המקרה. מסביב החלו לומר לכומר "אל תכה את הילד" אך הוא לא התנצל והמשיך כאילו לא קרה דבר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אביו של הילד שלקח לו מספר שניות להתעשת תפס את בנו וניסה לקחת אותו לידיו אך נראה שהכומר מנסה אף הוא בכוח להחזיק בו ולא מאפשר לאביו לקחת אותו. האם התחננה אל הכומר שישחרר אותו תוך כדי שהאב לא נכנע לכומר העצבני ומצליח בעזרת אישתו לחלץ את בנו מידיו. אז נקטע קטע הווידאו ולא ידוע מה קרה לאחר מכן. יש לציין כי מקום האירוע ושם הכנסייה לא פורסמו.

צפו בקטע המזעזע

4 תגובות

  1. טוב שהאבא לקח את הילד …..מהר
    אני הייתי נותן גם סטירה לכומר!
    מה זה צריך להיות? דפוק

Back to top button