חדשות הארץמבזקים

תושבי הכפר חוסאן: "לא פיגוע טרור – תאונת דרכים. הנהג הסגיר עצמו"

ח"כ יהודה גליק פרסם הלילה (ראשון) הודעה באנגלית בעמוד הפייסבוק שלו שלטענתו קיבל מחבריו הפלסטינים בכפר חוסאן וביקשו ממנו את פרסומה.

בהודעה נכתב: "הערב בין הכפר בתיר לאל ח'אדר סמוך לחוסאן נפצעו 3 חיילים שנפגעו על ידי רכב פלסטיני שברח מהזירה. הדו"ח הראשוני טען כי מדובר ברכב טרור שביצע פיגוע דריסה במכוון. אבל זה לא המקרה. מיד לאחר התאונה, תושבים פלסטינים מקומיים הגיעו למקום ונתנו סיוע לחיילים כולל אמבולנס פלסטיני שהוזעק למקום. הנהג הסגיר את עצמו למשטרה וטען כי זו הייתה תאונה וכי נמלט מהמקום כי חשש שאם יישאר החיילים ירו בו למוות (מה שכנראה באמת היה קורה).

אנחנו הזהרנו את מפקדי הצבא על הסכנות של החיילים שהולכים באמצע הרחובות. הרחובות חשוכים ומפותלים והרבה נהגים לא מצליחים לנהוג בנתיב שלהם, תאונה כזאת הייתה צפויה. למעשה דיווחו על הבעיה הזאת לחיילים שראינו באור יום, בלילה המצב הרבה יותר גרוע. זה יהיה נחמד אם המידע הנכון היה נאסף לפני שמיהרו לציין כי מדובר בתקפת טרור, שלמעשה לא הייתה." לשון ההודעה (מתורגם מאנגלית לעברית).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זו הייתה הודעת דובר צה"ל זמן קצר לאחר האירוע: "בשעה האחרונה נהג רכב פלסטיני ניסה לדרוס כוח צה״ל שביצע משימת סיור רגלי בכפר חוסאן שבמרחב החטיבה המרחבית עציון. שלושה חיילים נפצעו באורח קל, מטופלים במקום ומפונים להמשך טיפול בבית החולים. מתבצעות כעת סריקות אחרי המחבל. פרטי האירוע נבדקים."

Back to top button