חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: גידלו אלפי שתילי מריחואנה בוואדי בדרום עם ציוד חקלאי גנוב

רגע לפני מעצרם, תיעדו שוטרי משמר הגבול את החשודים כשהם מטפלים בגידולי המריחואנה. הציוד החקלאי הגנוב ששימש להקמה של החממה הוחזר לחקלאי.

בשבוע שעבר (18.06.18) עצרו בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל שלושה חשודים בגידול כ- 2,800 שתילי מריחואנה בחממה מאולתרת ובשימוש בציוד חקלאי גנוב לצורך דישון והשקיה באזור אור הנר בדרום. היום (ראשון) הוגש נגד שלושת החשודים כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בבאר שבע.

בתאריך 18.06.18, לאחר פעילות מבצעית וחקירתית שהובילו במג"ב דרום, פעילות שכללה אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ופעילות סמויה, הבחינו בלשי מג"ב בשלושה חשודים שהיו נוהגים להגיע לחממת המריחואנה, לטפל בשתילים ולתחזק את הגידולים. החממה שהוקמה בוואדי בשטח הפתוח בסמוך ליישוב אור הנר הוקמה על בסיס ציוד חקלאי, 5 מכלי דישון בנפח 1,500 ליטרים כל אחד, שנגנבו בחודשים האחרונים מחקלאי ממושב תלמים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי כתב האישום, הנאשמים גנבו את מכלי הדישון מהשטחים החקלאיים של מושב תלמים, רוקנו את תכולת מכלי הדישון והעבירו אותם לשטח גידול הסמים, שם חיברו אותם למערכת המים של רפת בקיבוץ אור הנר. הנאשמים השתמשו בכמות מים גדולה מהרפת לטובת השקיה של גידולי הסם, ללא היתר ורשות של בעל הרפת.

בשל מעשיהם של הנאשמים נגרם לחקלאי מתלמים נזק מוערך בשווי של כ-30 אלף ש"ח. לאחר תפיסת מיכלי הדישון על ידי שוטרי מג"ב, הם הוחזרו לחקלאי.

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום כתב אישום נגד שלושת החשודים בשנות ה-20 לחייהם תושבי הפזורה הבדואית, בגין אישומים של גידול סם מסוכן, החזקת סם שלא לצריכה עצמית, גניבה חקלאית ונטילת מים.

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום את מעצרם בחמישה ימים.

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button