חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "עושים רצח אופי לי ולמשפחתי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (שני) בחריפות את חדשות 2 בעקבות פרסום תמלילים מהקלטות של עד המדינה ניר חפץ משנת 2010 בהן נחשפו לכאורה ניסיונות של הזוג נתניהו לשלם מכספי ציבור על הוצאות פרטיות. מחשבון של 6,000 דולרים על המיני בר במלון ועד לעובדים הנאלצים לשלם על קניות לבני הזוג.

"חדשות 2 משדרים כל ערב רכילות שקרית ועושים רצח אופי לי ולמשפחתי. ממש תעמולה בולשביקית שכל כולה סיפורים מלפני שנים שלא היו ולא נבראו." אמר נתניהו.

הוא הוסיף כי "במשך שנים הם קברו ואיתרגו ביזבוזים וחריגות של עשרות מיליונים מצד ראשי ממשלות ונשיאים מהשמאל, ונגדי הם מנהלים קמפיין של רצח אופי על גלידה, חמגשיות ורכילות שקרית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"את הדמוניזציה הזאת הם עושים באופן קבוע לימין, לדתיים, למסורתיים – לכל מה שהוא לא הם. תקף נתניהו וציין כי "ברור למה הציבור לא קונה את השטויות שלהם!".

הקטע ששודר בחדשות 2

2 תגובות

  1. בספר קהלת כתוב : אין צדיק בארץ אשר יעשה טוב ולא יחטא ; כאשר מדובר בראשי הממשלה לדורותיהם; היו להם טעויות ; אבל גם הישגים וגם הצלחות ; כאשר מדובר בראש הממשלה : בנימין נתניהו ; כאשר עושים השוואה בין טעויותיו להישיגיו ; הישגיו גדולים לאין ערוך , ביחס לטעויותיו .

Back to top button