חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

צה"ל תקף רכב של פעיל חמאס בעזה, בתגובה: עשרות שיגורים לעוטף

הלילה (רביעי) סמוך לשעה 01:00 תקף צה"ל בירי שני טילים מכלי טיס וטנק רכב השייך לפעיל חמאס בחוליית שיגור של בלוני הנפץ והתבערה ושתי עמדות תצפית של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. הג'יפ הלבן שנפגע בתקיפה שייך למפקד שטח של חמאס שהיה ריק מאדם והפלסטינים מדווחים כי לא היו נפגעים בתקיפת צה"ל.

התקיפה בוצעה במקביל לכניסתו של השגריר הקטארי במעבר ארז. זמן קצר לאחר תקיפת צה"ל החלו עשרות שיגורים לעבר יישובי עוטף עזה. בצה"ל מעדכנים כי בוצעו 12 שיגורי רקטות כאשר כיפת ברזל יירטה 3 מהם, ובחמאס אמרו כי שיגרו 17 רקטות ופצצות מרגמה.

אזעקות נשמעו במועצות האזוריות חוף אשקלון, שער הנגב, שדות נגב, אשכול ובשדרות. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לאחר הערכת מצב הבוקר עם הצבא, הוחלט כי אין שינוי בהנחיות לתושבים. לימודים בכל מוסדות החינוך מתקיימים כסדרם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דובר חמאס פאוזי ברהום אמר כי "ההסלמה של הכיבוש והפגיעה המכוונת במפגינים בדרכי שלום ובפעילי התנגדות פלסטינים חייבו תגובה מהירה של ההתנגדות"

ב‏ארגון ועדות ההתנגדות העממית בעזה אמרו כי "ככלי העימות השתנו. האויב החל בהסלמה וההתנגדות הייתה חייבת להגיב על מנת לגרום לו לשלם מחיר על מעשיו ולהגן על בני עמנו".

בצה"ל אמרו כי "ארגון הטרור חמאס יישא במחיר הטרור ואי היציבות."

רכב מפקד שטח של חמאס שהותקף
רכב מפקד שטח של חמאס שהותקף
שרידי רכב מפקד שטח של חמאס שהותקף
רכב מפקד שטח של חמאס שהותקף

יירוטים הלילה בעוטף

 

תגובה אחת

  1. אפ שליחת עפיפוני תבערה הם הפגנות בדרכי שלום
    אז למה לא נותנים לתושבי העוטף גם אולפני תבערה? מה הם יגידו אז? הם שורפים לנו? תנו להם טילים ורחפנים שישלחו גם

Back to top button