החברה מפתחת פלטפורמה לניהול שוטף של רשתות קמעונאות. ההשקעה תשמש להכפלת כח האדם וגיוס מאה עובדים, הרחבת הפעילות לארה"ב והמשך הפיתוח
חברת ההייטק יוביק (YOOBIC) של שלושת האחים חייט מודיעה על גיוס של 25 מיליון דולר. זהו סבב הגיוס השני של החברה (Series B), שהובל על ידי הקרנות Insight Venture Partners , ו- Felix Capital שגם הובילה את סבב הגיוס הקודם יחד עם המשקיע גיגי לוי-וייס. בחברה הושקעו עד כה 30.3 מיליון דולר.
פלטפורמת הניהול של יוביק מבוססת על שירות הניתן באתר החברה (SaaS). המסייע למותגים וקמעונאים לנהל ולעקוב אחר תהליכי השיווק והמכירות בתוך הארגון בזמן אמת. יוביק משרתת מעל 100 מותגים וקמעונאים גדולים ובינלאומיים, שיחד מפעילים יותר מ- 200 אלף סניפים הפרוסים בין 44 מדינות. בין לקוחותיה נמנים מותגי הרכב פז'ו וסיטרואן. מותגי האופנה לקוסט, קופלס, פושצ'יני, ענקית הקמעונאות הגרמנית אלדי ועוד.
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ההשקעה תשמש את החברה לגיוס 100 עובדים חדשים במהלך השנה הקרובה למשרדים בתל אביב, לונדון ופריז, לטובת המשך פיתוח יכולות הפלטפורמה ופיתוח שירותים חדשים. בנוסף החברה תרחיב את פעילותה לשוק האמריקאי ותגייס אנשי מכירות לקראת השקת המשרדים בניו יורק בחודש ספטמבר.
לדברי פבריס חייט, מנכ"ל וממייסדי יוביק: "חווינו גידול בהכנסות של 143% במהלך השנה הקודמת והכפלנו את צוות העובדים הקיימים למאה. אנו הפתרון המוביל לקמעונאים באירופה ומאות אלפי משימות מתבצעות דרך הפלטפורמה שלנו בכל יום. פתיחת המשרדים בניו יורק מהווה ציון דרך נוסף בהתרחבות הבינלאומית שלנו."
"הלקוחות בעלי ציפיות גבוהות יותר מאי פעם, מה שהופך את ניהול החנויות למאתגר יותר. הדיגיטציה של החנות שאנו מציעים מאפשרת לייעל את התהליכים תפעוליים, תוך כדי חיסכון בזמן והקטנת עלויות תפעול", הוסיף חייט.
החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי שלושת האחים אבי, פבריס וג'יל חייט. שהיא מציעה פתרון לקמעונאים המיועד למכשירי מובייל במטרה לשפר את תפעול הסניפים. כמו מתן מענה לאתגרי קידום המכירות ושיווק חזותי, בנוסף ליצירת תקשורת קלה ושוטפת בין הסניפים בשטח למטה הניהול, ויצירת חוויית לקוח טובה יותר. זהו המיזם השני של האחים חייט שמכרו את חברת Vizelia לשניידר אלקטריק בשנת 2011.