חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

הותקפה באכזריות, "תיזהרו על עצמכם יש אנשים מטורפים"

כשטובה יצאה מביתה בעפולה לאסוף את שני ילדיה האחד מבית הספר והאחת בגן היא לא תיארה לעצמה שזה יסתיים בפציעתה ואשפוזה בבית החולים. "הלכתי לקחת את הילדים ונסעתי דרך רחוב שרת. צפרתי למישהו שיזוז מהכביש כי הוא היה באמצע הכביש ופשוט הוא תקף אותי. הוא נכנס לי לתוך האוטו ושבר לי את האף, פגע בי בראש. הוא מטורף. אנשים תיזהרו על עצמכם יש אנשים מטורפים" סיפרה טובה בבכי.

אמש (חמישי) פורסם ברשתות החברתיות סרטון התקיפה הקשה בו נראה גבר כשהוא מכה באכזריות אישה בת 31 ברחוב שרת בעפולה. טובה סיפרה כי צפרה לרכב שעמד מלפנים וחסם את הכביש בעת שהיתה בדרכה לאסוף את הילדים, ואז הנהג יצא מהרכב, ניגש לרכבה מהצד של הנוסע ליד הנהג וכשהוא עם חצי גוף בתוך הרכב החל להלום בה באגרופים בפניה עד שהחלה לדמם. היא פונתה לבית החולים העמק בעיר כשהיא סובלת משברים באף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיד לאחר האירוע פרסמה המשטרה הודעה בה נמסר, "סמוך לשעה 12:00 ברחוב שרת בעפולה הותקפה נהגת (31 עפולה) על ידי חשוד ככל הנראה בעקבות ויכוח על הדרך. הפצועה פונתה לאחר שנפצעה באורח קל (ע"פ גורמי רפואה) מחבלות בפנייה לטיפול בבי"ח העמק בעפולה. שוטרי משטרת ישראל שהוזנקו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירת הארוע. מבוצעות פעולות לאיתור החשוד ומעצרו. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל אירוע אלימות באשר הוא ותפעל בהתאם למיצוי הדין עם החשוד."

זמן לא רב לאחר מכן, בשעות הערב הודיעה המשטרה כי הצליחה לשים ידה על החשוד רגע לפני שהצליח לצאת מגבולות המדינה. "בהמשך לאירוע משעות הצהריים ברחוב שרת בעפולה במהלכו הותקפה נהגת(31 עפולה) על ידי חשוד ככל הנראה בעקבות ויכוח על הדרך. במשטרת ישראל נפתחה מיד חקירה בשילוב אמצעים טכנולוגיים לבירור זהות החשוד,איתורו ומעצרו. בפעילות יסודית ומהירה של בלשי משטרת ישראל החשוד (27 עפולה) נעצר על ידי השוטרים לפני זמן קצר בנמל התעופה בן גוריון לאחר שככל הנראה ניסה לברוח מגבולות המדינה. העצור מובל בשעה זו לתחנת המשטרה לחקירה ומחר עם צאת השבת יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבימ"ש שלום נצרת."

סרטון התקיפה הקשה שפורסם לצד תמונה של טובה כשהיא מדממת מפניה גרר תגובות חריפות בדרישה למצות את הדין בחומרה עם התוקף. "אני מאוד מקווה שמשהו יעשה את זה הדבר הזה צריך לשלם מחיר למען יראו ויראו אחרת מה שונה ביננו לעולם שלישי ?" כתב יאיר הרטמן. איציק סלע כתב "יש עוד המון כאלה לצערינו ואף אחד לא מעניש. ואם כבר בא למשפט הוא יוצא בעבודות שירות. כמו הדבילים שהואשמו בעניין המוות של הקצינה בהר הרצל ויצאו מבסוטים."

5 תגובות

  1. בתי המשפט הרקובים לא עושים את תפקידם ! האלימות והשחיתות גואות בחסות פסיקה מושחתת ומנותקת

  2. להכניס לכלא! לא עבודות שירות, נמאס כבר מהדילים המגוכחים עם העבריינים. נקווה שבבית הכלא יפתחו לו את השושנה כמו שצריך. שם עושים חיים קשים לעברייני מין ובמיוחד למכי נשים בזויים וחלשים.

  3. איחולי החלמה מהירה לטובה המותקפת ; ולהעניש את התוקף , בכל חומרת הדין .

Back to top button