חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: איחלה לחבר "בהצלחה" והרכיבה אוזניות שלא תשמע את זעקות אמה

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לפני זמן קצר (חמישי) כתב אישום נגד אמיר מרמש וטרייסי קדיס, בני 18, בגין רצח פאדיה קדיס ז"ל, קשירת קשר לפשע, שיבוש מהלכי משפט והונאה בכרטיס חיוב.

על פי כתב האישום, הנאשמים קשרו קשר לרצוח את המנוחה, אימהּ של הנאשמת, על רקע התנגדות המנוחה לקשר הרומנטי בין הנאשמים. עד ל-7.6.18 עסקו הנאשמים באינטנסיביות בתכנון מימוש תכניתם ואף קבעו את ביצוע הרצח לכל אחד מ-4 הלילות שבין 3.6.18 ועד 5.6.18, אלא שמסיבות שונות, התכנית לא יצאה אל הפועל. ב-6.6.18 תכננו הנאשמים כי רצח המנוחה יבוצע באותו הלילה בסכין ולצורך כך, המתינה הנאשמת עד שהמנוחה תלך לישון ואז פתחה את מנעולי דלת הכניסה האחורית לבית, בו התגוררה יחד עם המנוחה והשאירה לנאשם בחדרה צעיף לכיסוי פניו בעת ביצוע הרצח. ב-7.6.18 בסמוך לשעה 02:30 הגיע הנאשם לבית, נכנס פנימה מהדלת האחורית, עלה לחדרה של הנאשמת, העיר אותה והראה לה את הסכין שהביא כדי לרצוח את המנוחה. הנאשמים שהו יחדיו בחדרה של הנאשמת עד בערך 05:30, אז ביקשה הנאשמת מהנאשם לצאת מחדרה ולרצוח את המנוחה, נתנה לו צעיף לכסות את פניו, איחלה לו "בהצלחה", הרכיבה על אוזניה אוזניות ושמעה מוסיקה בעוצמה חזקה, כדי שלא תשמע את זעקות המנוחה.

פאדיה קדיס ובתה טרייסי (צילום: מתוך פייסבוק)

הנאשם פתח את דלת חדרה של המנוחה והמנוחה התעוררה ויצאה למסדרון, כשהיא קוראת בשמה של הנאשמת. כשהבחינה המנוחה בנאשם רעול הפנים, המנוחה צרחה ואז הנאשם דקר אותה בסכין 7 דקירות בפלג גופה העליון – בצווארה ובחזה, אף לאחר שהמנוחה התמוטטה ארצה. הנאשם חדל לדקור את המנוחה רק כאשר נשברה קת הסכין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר הרצח, ירדה הנאשמת עם הנאשם לקומת הכניסה ומסרה לו סמרטוט ומגב לצורך ניקוי זירת הרצח, הורתה לו להעביר את גופת המנוחה לחדר בקומה השלישית ומסרה לו את מפתח החדר. הנאשם העביר את הגופה לחדר בקומה השלישית וניקה את הדם מרחבי הבית. הנאשמים העלו יחדיו בגדים וחפצים של המנוחה מחדרה לחדר בקומה השלישית, כדי להטעות את בני משפחת המנוחה – אחיה של הנאשמת, כדי לגרום להם להאמין שהמנוחה נסעה. הנאשמים נעלו את החדר בקומה השלישית והנאשמת החביאה את מפתח החדר.

הנאשמים נטלו את הטלפון הנייד של המנוחה ובמהלך היום התכתבה הנאשמת ממכשיר הטלפון הנייד של המנוחה במסרונים עם אחיותיה שחיפשו אחר המנוחה, כשהיא מתכתבת בשם המנוחה. במסרונים, בהם התחזתה הנאשמת למנוחה, כתבה הנאשמת כי המנוחה עסוקה, לכאורה, בבילוי עם חברה ואינה פנויה לענות לשיחות טלפון. הנאשמת אף כתבה מסרונים מהטלפון הנייד שלה בקבוצת ההודעות המשפחתית ב"ווטסאפ" בהם שאלה את המנוחה לשלומה וכתבה לאחיותיה, בכזב, ששוחחה עם המנוחה וזו אמרה לה שמבלה עם חברתה.

לאחר הרצח, הנאשמים נטלו מתיקה של המנוחה כרטיסי אשראי ובמהלך היום, רכשו טובין, הזמינו חדר במלון בתל אביב ושילמו עבורם בכרטיס האשראי של המנוחה.

זירת הרצח (צילום: דוברות מד"א)

הנאשמים יצאו בצהרי היום מהבית והנאשמת נטלה עימה את הסכין בו בוצע הרצח ואת הטלפון הנייד של המנוחה והלכה לבית הספר. הנאשמת השליכה את הסכין מחוץ לבית, במקום שאינו ידוע.

הנאשמים תכננו להימלט מן הבית ולשהות במלון. בשעות הערב, עת ארזה הנאשמת חפציה, הגיעו אחיה של הנאשמת לבית לחפש אחר המנוחה ונקשו בדלת. הנאשמת השתהתה במכוון ולא פתחה לאחיה את הדלת, כדי לאפשר לנאשם להימלט מהבית מן הדלת האחורית, עם הטלפון הנייד של המנוחה ומפתח הקומה העליונה.

הנאשמת המשיכה להשים עצמה כמחפשת אחר המנוחה ביחד עם בני משפחתה, השימה עצמה כמחפשת אחר מפתח החדר בקומה השלישית ושלחה מסרונים לטלפון הנייד של המנוחה, שהוחזק בידי הנאשם, ואף התקשרה לנאשם ושאלה אותו למקום המצאה של המנוחה והנאשם ענה לה כי המנוחה סיפרה לו שנסעה לחו"ל. הנאשם שלח לבני המשפחה ולנאשמת מסרונים מהטלפון הנייד של המנוחה ומהם עולה כי המנוחה, כביכול, נסעה לחו"ל ואישרה לנאשם לשהות עם הנאשמת בביתה. בהמשך, כיבה הנאשם את הטלפון הנייד של המנוחה והסתיר אותו ביפו. כמו כן, תכננו הנאשמים לפגוע בגיסה של הנאשמת, על ידי ירי מנשק ברגליו.

תיעוד של הנאשם ברצח נכנס דרך דלת הכניסה האחורית לבית המנוחה

2 תגובות

  1. כשמסתכלים על הילדה מבינים כמה המראה יכול להטעות, נראית מבחוץ כל כך יפה – מלאך ובפנים כל כך מכוערת ושטן!!!

  2. פשוט מחריד !!!
    למה לרצוח ???
    רוציח לחיות יחד – תברחו !!!
    חלאות !!!

Back to top button