חדשות הארץטכנולוגיהמבזקים

הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים מתנגדת להצבת מצלמות בגני ילדים

כתב הטכנולוגיה של חברת החדשות, עמרי ברק, דיווח הערב (חמישי) כי עמדתה הרשמית של הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים היא התנגדות נחרצת להצבתן של מצלמות בגני ילדים.

בנייר עמדה של הרשות נכתב כי "להפעלה קבועה של מצלמות מעקב במסגרת חינוכית יש מחיר חברתי ופסיכולוגי כבד במיוחד על ילדים. הצילום הקבוע פוגע בצורך הבסיסי של כל אדם, לרבות פעוטות וילדים למרחב מוגן בו יניחו לו לנפשו בלי מבט חיצוני מתמיד מבקר וממשטר".

עוד נכתב כי "הניטור הקבוע מעלה חשש לדליפה של צילומי הילדים ולשימוש לרעה בידי גורמים בלתי מורשים" – הכוונה לגורמים עבריינים ופדופילים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ברשות להגנת הפרטיות מזהירים כי התיעוד הזה יביא ליצירת פרופיל פסיכולוגי אישיותי דיגיטלי שילווה את כולנו לנצח. כעת נראה כי הממשלה תצטרך להכריע בין שתי עמדות מנוגדות בכל הקשור להצבת המצלמות בגני הילדים.

פרויקט התקנת מצלמות אבטחה ברחובות
אילוסטרציה

תגובה אחת

  1. מה עדיף גננות וסייעות שחוקות עייפות עצבניות שמוציאות את זעמם על זאטוטים שאימהותיהן נאלצות לעבוד או לחילופין להתקין מצלימות? האמת? שאמהות לפעוטות עד גיל ארבע תשארנה בבית ותקבלנה קצבת מזונות מהממשלה (קצבה זו משולמת בהולנד על ידי מס הכנסה לכל משפחה וקשורה להכנסה של ההורים)הקצבה עומדת על כאלפיים ש"ח והאמהות יכולות להעניק לרכים את אהבת האם שאינה ניתנת להחלפה? ומה עם כל המעונות? שהנשים העובדות שם תקבלנה אפשרות לעשות הסבה מקצועית

Back to top button